خبر مهم:

کد مطلب: ۵۰۳۹۴۳

آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز ۱۴ دی ۹۹ چقدر بود؟

آخرین قیمت دلار تا پیش از امروز ۱۴ دی ۹۹ چقدر بود؟

روز شنبه، دلار دچار افت قیمت شد و ۶۰ تومان از ارزش خود را از دست داد. اما قیمت این اسکناس امریکایی تا پیش از امروز ۱۴ دی ۹۹ چقدر بود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، روز شنبه، قیمت دلار دچار افت شد و ۶۰ تومان از ارزش خود را از دست داد. اما قیمت این اسکناس امریکایی تا پیش از امروز ۱۴ دی ۹۹ چقدر بود؟

در این مورد دنیای اقتصاد نوشت: در اولین روز هفته دلار ۶۰ تومان از ارزش خود را از دست داد و به بهای ۲۵ هزار و ۶۴۰ تومان رسید. به گفته فعالان، افراد زیادی در بازار روز شنبه حاضر نبودند و حجم معاملات کاهش پیدا کرده بود. به گفته برخی فعالان با تجربه بازار، در بازار حواله درهم هم متقاضی خاصی وجود نداشت، عاملی که به بازیگران بازار داخلی، گرای کاهشی می‌داد.

از سوی دیگر، احتمال آغاز تنش جدیدی بین ایران و آمریکا نسبت به انتهای هفته گذشته پایین‌تر آمده بود، در نتیجه معامله‌گران، با فراغ بال بیشتری اقدام به فروش دلار خود کردند.

دیروز دلار در صرافی‌های بانکی نیز افت قیمت را تجربه کرد. حدود ساعت ۴ بعدازظهر، قیمت اسکناس آمریکایی بر تابلوی صرافی‌های بانکی ۲۵ هزار و ۶۲۰ تومان بود که فاصله‌ای ۲۰ تومانی با قیمت بازار آزاد داشت و نسبت به روز پنج‌شنبه نیز افتی ۸۰ تومانی را نشان می‌داد.

برخی فعالان باور داشتند، بازارساز پس از اینکه در یک بازه سه هفته‌ای قیمت را در دامنه‌ای محدود قرار داده بود، با کاهش روز شنبه به معامله‌گران سیگنال داد که به‌دنبال افت بیشتر قیمت‌هاست. دلار آخرین بار بیش از یک ماه پیش زیر کانال ۲۵ هزار تومان نوسان کرده بود.

اخبار مرتبط با دلار را در صفحه اختصاصی ارز و طلا تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.