کد مطلب: ۵۰۴۲۸۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

گرانی دلار در اولین نرخ امروز ۱۵ دی ۹۹ / مهمترین سیگنال‌های بازار ارز

گرانی دلار در اولین نرخ امروز ۱۵ دی ۹۹ / مهمترین سیگنال‌های بازار ارز

دیروز قیمت دلار ۲۵ هزار و ۵۷۰ تومان بود که کاهشی ۵۰ تومانی را نسبت به روز شنبه داشت. اما اولین قیمت دلار امروز ۲۵ هزار و ۸۰۰ تومان توسط صرافی‌ها گزارش شده است. آخرین اخبار حاوی چه سیگنال‌هایی است؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، دیروز قیمت دلار ۲۵ هزار و ۵۷۰ تومان بود که کاهشی ۵۰ تومانی را نسبت به روز شنبه داشت. اما اولین قیمت دلار امروز ۲۵ هزار و ۸۰۰ تومان توسط صرافی‌ها گزارش شده است. آخرین اخبار حاوی چه سیگنال‌هایی است؟

ـ وزیر اقتصاد با بیان اینکه پنج دوازدهم بودجه ۱۴۰۰در همین دولت اجرا می‌شود، گفت: حتی یک ساعت نسبت به سررسید اوراق تأخیر نداریم، درست است که تأمین مالی می‌کنیم، اوراق مردم به بانک‌ها و صندوق‌ها می‌آید باید چکار کنیم، برویم از بانک مرکزی استقراض کنیم؟ قطعا تبعات منفی بیشتری دارد اما اوراق مناسب‌‌‌‌تر، روان‌تر، کم هزینه تر و کم زیان‌تر است و اگر از مردم، تأمین مالی کنیم شاید یکی از بهترین روش‌های تأمین مالی بودجه است.

ـ نظام موسوی، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در حساب توییتری خود از طرح استیضاح وزیر اقتصاد با امضای ۱۰۲ نماینده خبر داده است.

ـ سخنگوی کمیسیون تلفیق مجلس گفت: حقوق ورودی همه کالا‌ها برای سال آینده با نرخ ارز ۱۷ هزار و ۵۰۰ تومان محاسبه خواهد شد.

ـ در حالی که متحدان آمریکا و برخی کشورها همچون ترکیه و آذربایجان و پاکستان رای منفی داده اند، چرا دولت عراق تصمیم گرفت رای ممتنع بدهد؟ پاسخ را باید در جهت گیری های شخص الکاظمی و روابط شخصی و نزدیک او با مقامات آمریکایی و به ویِژه شخص دونالد ترامپ یافت.

ـ عبدالرضا رحمانی فضلی درباره درخواست استانداری تهران برای تعطیلی پایتخت گفت: تهران تقریباً تعطیل است. مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی تعطیل هستند و ادارات با یک سوم نیروها فعال هستند ضمن اینکه معلوم نیست ما تا چه تاریخی ثبات و پایداری هوا خواهیم داشت.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • استفان

    ازحسن روحانی همتی جهانگیری ظریف نظربخاین