کد مطلب: ۵۲۱۰۹۸

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت دلار ۲۱ اسفند ۹۹ / دلار احتمالا تا چقدر ارزان شود؟

قیمت دلار ۲۱ اسفند ۹۹ / دلار احتمالا تا چقدر ارزان شود؟

آخرین نرخ دلار در بازار تا پیش از امروز یعنی پنجشنبه ۲۱ اسفند ماه ۲۴۶۹۰ تومان بوده است. اما ممکن است این رقم تا چقدر ارزان شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار ارز در این روزهای به شدت از اخبار سیاسی متاثر می‌شود و با وجود آنکه رئیس کل بانک مرکزی وعده کاهش قیمت دلار تا زیر ۲۰ هزار تومان را هم داده بود اما همچنان این ارز در کانال ۲۴ هزار تومان است.

علاوه بر این، هشدارهای اخیر رئیس کل بانک مرکزی درباره تورم‌زا بودن بودجه سال ۱۴۰۰، آمارهای جدید از رشد نقدینگی و کاهش شدید درآمدهای نفتی ایران نیز احتمال کاهش قیمت دلار را کمرنگ‌تر کرده است.

با این حال برخی کارشناسان مثل میترا تاتاری پیش‌بینی می‌کنند قیمت دلار حتی تا کانال ۲۲ هزار تومان به واسطه اخبار سیاسی و همچنین آزادسازی احتمالی برخی دارایی‌های ایران ارزان شود. اما پایدار بودن این نرخ‌ها از نگاه برخی کارشناسان چندان محتمل به نظر نمی‌رسد.

در عین حال، آخرین نرخ دلار در بازار تا پیش از امروز یعنی پنجشنبه ۲۱ اسفند ماه ۲۴۶۹۰ تومان بوده است.

در صرافی‌ ملی نیز ۲۴۲۳۰ تومان آخرین نرخ اعلامی است اما در سامانه نیما ۲۳۲۱۷ تومان رقم ثبت شده برای دلار است که این نرخ سیگنال نزولی برای قیمت دلار در بازار را به همراه دارد. آیا در روزهای آینده بازار ارز طبق انتظار عمل خواهد کرد؟

جدیدترین نرخ ارز را در صفحه قیمت دلار دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    کارمندان تجارت نیوز؛وقتی آنتونی بلینکن وزیرخارجه دولت تروریستی آمریکاآزادشدن دارایی های ایران درکره جنوبی رومشروط به بازگشت ایران به برجام واجرای کامل آن می داند،بنظرتون ارزون شدن دلاراصلاامکان پذیراست؟؟؟دقیقامشخصه دولت واطرافیانش بخصوص دربانک مرکزی فعلا میخواهندبانشان دادن اینکه اوضاع ارزخوب است ومشکلی وجودنداردودارایی های ایران داره آزادمیشه بازارهاروکنترل کنندوشماهاهم خواسته ونخواسته دارین بادولت وبانک مرکزی همکاری میکنین!؟

    • ناشناس

      دقیقا درست میگی باریکلا…

    • ناشناس

      دیگه یواش یواش کار بجایی میرسه که حتی برای فروشندگان و دلالان دلار کنار خیابان حتی تهیه یک صد دلاری که برای نمایش دستشون بگیرند و تبلیغ به خرید و فروش دلار کنند هم سخت بشه

    • ناشناس

      آخرین عکسهای یادگاری را با اسکناس ۱۰۰ دلاری فقط تا چند روز دیگه میتونیم بگیریم
      چون فقط بعدها ثروتمندها میتونن در ایران صد دلاری را از نزدیک ببینند

  • ناشناس

    نهایتا 3 یا 4 هزار ارزان‌تر بشه اونم احتمال خیلی کم و تازه اگر این اتفاق بیفته باز هم فرقی به حال کالایی که گران شده نداره چون این کالاها به بهانه دلار گران شدند نه بخاطر دلار

  • ایرانی

    انشالله بیاید پایین که ارزش پول ملی کشورمان برود بالامتاسفانه مگر حقوق ما دلار هست که هرچی میخواهیم بخریم به دلار حساب میشود بخدا هسته شدیم ارزش پول ملی کشورمان را دریابید