کد مطلب: ۵۸۳۲۷۰

گرانی دلار در بازار / قیمت دلار امروز چقدر ۶ مهر چقدر شد؟

گرانی دلار در بازار / قیمت دلار امروز چقدر ۶ مهر چقدر شد؟

دلار در بازار آزاد امروز از ۲۷ هزار و ۶۲۰ تومان به ۲۷ هزارو ۷۹۰ تومان افزایش یافت. نرخ ارز در صرافی ملی ۲۶۶۰۱ تومان اعلام شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، دلار در بازار آزاد امروز از ۲۷ هزار و ۶۲۰ تومان با روند صعودی ۰٫۶۱ درصدی به ۲۷ هزار و ۷۹۰ تومان افزایش یافت. نرخ ارز در صرافی ملی ۲۶۶۰۱ تومان اعلام شد.

قیمت دلار در بازار متشکل ارزی نسبت به دو روز پیش، با ۴۱۰ تومان افزایش، ۲۷ هزار و ۱۷۲ تومان ثبت شد.

سیگنال مهم ریاض برای دلار تهران

مدتی است که قیمت دلار در کانال ۲۷ هزار تومان نوسان دارد.

از یک طرف رئیس جمهور دستور داده بانک مرکزی پول‌های ایران را به کشور برگرداند و از طرف دیگر گمرک اعلام کرده حجم واردات ماهانه شهریور امسال به ۶٫۶ میلیارد دلار رسیده که این رقم در دهه ۹۰ بی‌سابقه است. حالا هم سیگنال جدید دیگری برای بازار ارز قابل مشاهده است.

پس از آنکه پادشاه عربستان در مجمع سازمان ملل چراغ سبز نسبت به مذاکرات با ایران نشان داد و بعد هم سخنگوی وزارت خارجه ایران از مثبت بودن روند مذاکرات ایران و عربستان سخن گفت، این بار خبر جدید دیگری منتشر شده است.

یک مسئول عراقی فاش کرده که بغداد میزبان مذاکرات ایران و عربستان درخصوص پرونده‌های دارای اختلاف و سطح نمایندگی دیپلماتیک بین دو کشور در نخستین نشست پس از روی کار آمدن رئیس‌جمهوری جدید ایران بوده است. این مسئول که نخواست نامش فاش شود در گفتگو با خبرگزاری آسوشیتدپرس گفت: نمایندگانی از ایران و عربستان، دور جدیدی از مذاکرات را هفته گذشته برگزار کردند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    اینم از دستور دیروز رئیسی . دلار برعکس رفت بالا. باید چند وقت دیگه به جای دشنام دادن به روحانی واسش دعا کنیم . روحانی دلار رو 24 تومن تحویل داد .

    • ناشناس

      یادمه دوران احمدی نژاد همه بهش لعنت میفرستادن ولی دوران روحانی همه میگفتن خدا پدر احمدی نژاد رو بیامرزه، الانم قضیه همونه، البته همیشه همین طور بوده و خواهد بود.

  • ناشناس

    تا 6 ماه دیگه، طبل تو خالی بودن حرف های رئیسی برای عوام الناس مشخص خواهد شد. اون موقع است که دلار سر به فلک بگذارد. فعلا ماه عسل رئیسی است.

    • ناشناس

      دقیقا همینطوره