کد مطلب: ۴۸۷۹۱۴

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت دلار پنجشنبه ۸ آبان ۹۹ چقدر شد؟

قیمت دلار پنجشنبه 8 آبان 99 چقدر شد؟

هرچند قیمت دلار در صرافی ملی امروز 100 تومان ارزان شد اما در بازار ارز این روند نزولی مشاهده نمی‌شود و قیمت دلار مجددا در آستانه ورود به کانال 28 هزار تومان قرار دارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، هرچند قیمت دلار در صرافی ملی امروز 100 تومان ارزان شد اما در بازار ارز این روند نزولی مشاهده نمی‌شود و قیمت دلار مجددا در آستانه ورود به کانال 28 هزار تومان قرار دارد.

در صرافی ملی امروز قیمت دلار 100 تومان ارزان‌تر از دیروز و معادل 27 هزار و 750 تومان اعلام شده است. اما در بازار هرچند قیمت دلار 27 هزار و 900 تومان بود اما ساعت حوالی 17 امروز این قیمت ارزان نشده و همچنان در آستان بازگشت به کانال 28 هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    من هر چی داشتم فروختم میگن تا 20 تومن ریزش میکنه

  • ناشناس

    متاسفم برای خودم و مردم
    چه بایدن بیاید و چه ترامپ، تا وقتی که فساد در ریشه مملکت وجود دارد، اوضاع همین است. وقتی سیاست های تحریم و … باشد، باز هم همان گروه بخور بخور از محدودیت ها استفاده میکنند و برعکس اگر تحریم ها نباشد، از طریق رانت و زمین خواری و …. پول مملکت را بالا میکشند.
    البته همیشه و در همه حال برای این افراد، تمامی گزینه ها روی میز است
    مشکل اینجاست که گروهی به خاطر چندرغازی که گیرشان می آید یا حال و روز خودشان و اجدادشان، چند ده برابر نسبت به گذشته بهتر است، این ها را حمایت میکنند
    با تشکر از تجارت نیوز