کد مطلب: ۴۹۰۳۲۶

قیمت دلار به ۲۴۸۰۰ تومان رسید / سومین نرخ ارز صرافی ملی ۹۹/۸/۱۹

قیمت دلار به 24800 تومان رسید / سومین نرخ ارز صرافی ملی 99/8/19

نرخ ارز در صرافی‌ ملی امروز دوشنبه 19 آبان ماه برای سومین اعلام شد و قیمت دلار و یورو نسبت به دقایقی قبل 300 تومان افزایش یافت و بهای دلار به رقم 24 هزار و 800 تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، امروز دوشنبه 19 آبان نرخ ارز در صرافی ملی برای سومین بار اعلام شد.

بر این اساس قیمت دلار برای فروش در صرافی ملی، 24800 تومان اعلام شد. نرخ خرید دلار در این صرافی نیز 23500 تومان تعیین شد. قیمت دلار در بانک مرکزی ۴۲۰۰ تومان قیمت خورده است.

قیمت یورو نیز برای فروش در صرافی‌ ملی 29300 تومان اعلام شده؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی 28000 قیمت خورده است. بهای یورو در بانک مرکزی نیز 4995 تومان تعیین شده است.

ملی 19 آبان 3

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    فقط فروش فرارررررررررررر

    • ناشناس

      به والله اگر تو چیزی برا فروش داشته باشی… خودتم میدونی ارزونی یه خیاله

  • Taha economy

    کاهش دلار به دلیل عملکرد احساسی و برگرفته از هیجانات افراد بود چرا که شاهد کاهش شارپی دلار بودیم در حالی که هیچ اتفاق خاص اقتصادی یا موضع گیری سیاسی را شاهد نبودیم. و فقط جو روانی افرادی که بازار را تشکیل می دهند باعث چنین رخدادی شد.
    هرچند تفکر خطر جنگ با امریکا هم تا حدودی کمرنگ شد.
    تمامی کاهش ها و افزایش ها روندی مدت دار دارند و به صورا زیگ زاگ رخ می دهند. پس تلورانس قیمت طبیعی است.
    مطمین باشید قیمت به سقف قبلی خود باز نمی گردد ولی قیمت زیر 20000 تومان هم با شرایط فعلی آرمانی به نظر می رسد.
    به عقیده حقیر قیمت23000 الی 26000 قیمت واقعی دلار تهران است و در صورت کنترل قیمت در این بازه در میانمدت شاهد کاهش قیمت در بازار های دیگر خواهیم بود.

    • Farid

      زمانی که قیمت تو دوروبر ۲۰ تا ۲۲ مانور میداد میشد قیمت رو تا ۱۵ تومن پایین اورد ولی الان این امکان دیگه نیست .در خوشبینانه ترین حالت قیمت دلار شاید به ۱۸ هزار تومن برسه که اونم خیلی خیلی سخته

    • ناشناس

      قیمت دلار بستگی به عرضه وتقاضای بازار ارز داره..
      این روندی که این روزها پیش میره.. شک نکنین که زیر 20 هزارهم برسه… چونکه این روزها طبق تحلیلات داخلی بازار تقاضا جهت خرید درهر زمینه ایی واقعا کم شده.. واین یعنی ریسک پذیری.. وامیدواریم روندکاهشی دلار باعث بشه که زندگی ورونق کسب وکار مردم بهتره بشه…
      وازدولت مردان می‌خواهیم که همانطور مردم به شما اعتماد کردن وبرمنسب قدرت ریاست نشستین همونطور برای اعتمادمردم فهیم ایران عزیز تلاش بیشتروبرای رفاه وسلامت مردم انجام بدین… باتشکر

  • ناشناس

    خبر تایید واکسن کورنا در چین و آمریکا و رونق اقتصاد جهانی و بالا رفتن قیمت نفت . . و آمدن طرفتار سرسخت برجام به کابینه بایدن و آزاد سازی پولهای بلوکه شده باعث سقوط شدید ارز طلا خواهد شد قابل توجه دلالان دلار و سکه فعلا نفروشید بورس هم داشت مقاومت میکردالان حال روزش اینه قیمت دلار موقعی که ۲۴ تومن بود رایس بانک مرکزی گفت قیمت خیلی پایینتر از این حرفهاست مقاومت فایده ای نداره خریدار نیست. بانک مرکزی بخاطر اینکه شرکتهای بزرگ و دولت ضرر سنگین ندن و کالاهای خودشون رو بفروشن فعلا داره مدارا میکنه و کم کم قیمت دلار رو پایین میکشه تا ۱۶ تومن و بعد از برجام باید تا ۱۰تومن وایسته و به دولت بعدی تحویل بده مطمان باشید همین میشه

  • ناشناس

    کسانی که دلار خریده اند مراقب باشید برای تازه واردان دام پهن شده فقط سریع بفروشید دیگر در میان مدت و طولانی مدت چشم اندازی برای افزایش قیمت دلار وجود ندارد بلکه ارزانتر خواهد شد مراقب باشید تا یک عده خالی نکردند نقد کنید؟

  • ناشناس

    قیمت واقعی دلار با وجود تورم ۱۵ تومنه …بقیش حبابیه که مسئولین بادش کردند و دارن از مردم سوء استفاده میکنند …