خبر مهم:

کد مطلب: ۳۰۰۰۳۵

قیمت دلار در پنجشنبه چقدر شد؟

قیمت دلار در پنجشنبه چقدر شد؟

در روزهایی که قیمت نفت کمی جان گرفته است و مقامات ایرانی از بالاتر بودن قیمت نفت نسبت به رقم پیش‌بینی شده در بودجه سخن می‌گویند قیمت دلار در بازار کمی نزولی شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، در هفته اخیر رئیس سازمان برنامه و بودجه اشاره کرد که نرخ هر بشکه نفت در بودجه امسال 50 دلار پیش‌بینی شده بود که تاکنون این قیمت در بازار فعلی به رقمی بیشتر از این میزان پیش‌بینی شده رسیده است.

در همین حال آخرین اخبار از قیمت سبد نفتی اوپک نیز حاکی از عبور این نرخ از 76 دلار است. در این شرایط قیمت دلار در روز پنجشنبه 22 شهریور ماه امسال در بازار ارز روندی نزولی به خود گرفت.

امروز پنجشنبه ۲۲ شهریور ماه قیمت دلار با 179 تومان (1.29 درصد) کاهش به عدد 13721 تومان رسید. همچنین یورو با 102 تومان افزایش به عدد 16007 رسید و پوند در بازار امروز 17969 تومان معامله شد که نسبت به قیمت قبلی 0.64 درصد افزایش داشته است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • وطن

    می توان به جرأت گفت دولت با استفاده از آزمون و خطا و روندهای منسوخ شده
    از اصلی ترین عامل اختلال در قیمت ارزهای خارجی بوده و نفت به دلار و یا ارزهای دیگر فروخته می شود و با خیال راحت توسط دولت و یا مرتبطین در بازار ثانویه با قیمت 9 الی 10 هزار تومان توسط بانک مرکزی و یا روش های دیگر به ریال تبدیل شده و یکی دیگر از عوامل تورم همین مسئله بوده و کارمندان به حساب اینکه چندمیلیون حقوق می گیرند یک توهم است و این عمل دولت باعث گردیده حقوق کارکنان به کمترین مقدار ارزش ریالی و واقعی خود برسد
    و راه دیگر دور زدن مردم در بحث یارانه می باشد
    و این عمل دولت واقعاً نگران کننده است
    […]