کد مطلب: ۳۳۳۹۳۶

قیمت دلار و طلا در بازار روز سه‌شنبه

قیمت دلار و طلا در بازار روز سه‌شنبه

قیمت ارز در صرافی‌های بانکی امروز کاهش داشت که بازار طلا و سکه نیز تحت تاثیر آن قرار گرفت و هر قطعه سکه تمام بهار 3 میلیون و 610 هزار تومان به فروش رفت.

به گزارش تجارت‌نیوز، در بازار غیر رسمی ارز براساس گزارش خبرگزاری موج امروز (۲۰ آذر ۱۳۹۷) قیمت دلار برای فروش ۱۰،۷۰۰ تومان گزارش شده است.

طبق اعلام خبرگزاری تسنیم صرافی‌های دولتی قیمت دلار را برای فروش به مردم با کاهش 240 تومانی نسبت به صبح دیروز 10 هزار و 750 تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 10 هزار و 730 تومان خریداری می‌کند.

قیمت فروش یورو نیز در صرافی‌های دولتی با کاهش 350 تومانی نسبت صبح دیروز به 12 هزار و 650 تومان رسیده است> قیمت خرید یورو نیز در صرافی های دولتی 12 هزار و 550 تومان اعلام شده است.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار تا ساعت 16 و 30 دقیقه در صرافی بانک ملی 10 هزار و 320 تومان فروخته شد که این ارز را صرافی از مردم 10 هزار و 300 تومان خریداری می‌کند. همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴،۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

قیمت یورو تا این ساعت نیز 12 هزار و 220 تومان فروخته شد که این ارز را صرافان از مردم 12 هزار و 120 تومان خریداری می‌کردند.

ابراهیم محمدولی رئیس اتحادیه فروشندگان و سازندگان طلا و جواهر تهران نیز به ایسنا گفته که قیمت سکه تمام بهار طرح جدید با ۱۲۶ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته (دوشنبه) به سه میلیون و ۶۱۰ هزار تومان رسید.

در بازار امروز هر مثقال طلای ۱۷ عیار یک میلیون و ۳۸۲ هزار تومان و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۳۱۹ هزار و ۳۰۰ تومان قیمت دارد.

قیمت اونس جهانی طلا امروز ۱۲۴۹ دلار است، هر عدد سکه طرح جدید تمام بهار آزادی، سه میلیون و ۶۱۰ هزار تومان و هر عدد سکه طرح قدیم، سه میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله می‌شود.

نیم سکه، یک میلیون و ۸۵۰ هزار تومان فروخته می‌شود، ربع سکه یک میلیون و ۶۰ هزار تومان و سکه گرمی ۶۵۰ هزار تومان قیمت دارد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.