کد مطلب: ۷۳۴۷۳۵

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت سکه امروز چند است؟

قیمت سکه امروز چند است؟

روند قیمت طلا و سکه در بازار ریزشی است. روز گذشته روند قیمت طلا و سکه کاهشی بود. قیمت سکه امامی نزدیک به ۴۰۰ هزار تومان ریخت و سکه بهار آزادی هم به کانال ۱۶ میلیونی برگشت.

به گزارش تجارت‌نیوز ، اگرچه روند قیمت دلار در دو هفته گذشته ثبات نسبی داشت اما قیمت سکه رکورد زد و کانال‌های جدیدی را فتح کرد. پیش‌بینی‌ها درباره آینده قیمت طلا و سکه چه می‌گوید؟

امروز 16 آذر ماه و در لحظه تنظیم این گزارش، قیمت سکه امامی 17 میلیون و 200 هزار تومان است. قیمت سکه بهار آزادی 16 میلیون و 848 هزار تومان، قیمت نیم سکه 10 میلیون و قیمت ربع سکه 7 میلیون و 100 هزار تومان است.

در ابتدای هفته جاری، قیمت انواع سکه رکورد دسته جمعی زدند و همه وارد کانال‌های قیمتی جدید شد و حتی سکه بهار آزادی هم به 17 میلیون تومان رسید. اما حالا قیمت‌ها یک قدم به عقب برگشته و تب تند بازار فروکش کرده است.

همچنین بالاترین حباب سکه مربوط به ربع سکه است که حباب آن 3 میلیون و 315 هزار تومان است. حباب سکه امامی دو میلیون و 114 هزار تومان، حباب سکه بهار آزادی یک میلیون و 700 هزار تومان و حباب نیم سکه دو میلیون و 535 هزار تومان است. سکه گرمی هم یک میلیون و 800 هزار تومان حباب دارد.

قیمت هر گرم طلا چند؟

همچنین امروز 16 آذر ماه قیمت طلا ی 18 عیار یک میلیون و 574 هزار تومان است. قیمت طلای 24 عیار دو میلیون تومان است. طلای دست دوم هم امروز با قیمت یک میلیون و 537 هزار تومان معامله می‌شود.

اما آینده قیمت طلا و سکه چه می‌شود؟ برزو حق شناس می‌گوید: «حباب سکه بیش از یک سال است آلارم آینده قیمت دلار را می‌دهد. الان هم سکه کم کم دارد آلارم قیمت دلار را می‌دهد. در چند ماه آینده و به نظر من سکه رشد قیمت خواهد داشت.»

این کارشناس ادامه داد: «قیمت دلار با ارزش ذاتی خود فاصله دارد اما طلا و سکه دارای ارزش ذاتی است و چندان قابل دستکاری توسط بازارساز نیست.»

حق شناس می‌گوید: «طلا سیگنال افزایش قیمت دلار را در چند ماه آینده به ما خواهد داد.»

او ادامه می‌دهد: «این قیمتی که به عنوان حباب سکه در نظر می‌گیریم در واقع حباب نیست و سیگنال افزایش قیمت دلار را در چند ماه آینده می‌دهد. این وضعیت به ما می‌گوید که در چند ماه آینده دلار روی چه قیمتی معامله می‌شود.»

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.