کد مطلب: ۳۷۸۶۹۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

آنالیز قیمت سکه در هفته اول بعد از رمضان پارسال

آنالیز قیمت سکه در هفته اول بعد از رمضان پارسال

سکه در ماه رمضان سال گذشته با افزایش قیمت همراه بوده است که حتی به بعد از پایان این ماه نیز این روند صعودی ادامه یافت. این فلز گران‌بها در هفته اول بعد از ماه رمضان سال 97 بازدهی بیش از 17 درصدی داشته است؛ با توجه به نوسانات بازار طلا و سکه در ماه رمضان امسال قیمت سکه بعد از پایان این ماه چه خواهد شد؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، هر عدد سکه طرح جدید در یک هفته بعد از تعطیلات عید فطر ماه رمضان سال گذشته بازدهی 17.8 درصدی داشته است؟

هر عدد سکه امامی در آخرین روز ماه رمضان سال 97 معادل دو میلیون و 395 هزار تومان بوده، اما این فلز گران‌بها در طول یک هفته پس از تعطیلات عید فطر 426 هزار تومان گران شد.

سکه طرح جدید از روز 27 خرداد ماه سال 97 تا روز دوم تیر ماه سال 97، یعنی در طول یک هفته بازدهی حدود 17.8 درصدی داشته است.

قیمت این فلز‌گران‌بها در روز دوم تیر ماه سال گذشته معادل دو میلیون و 821 هزار تومان بوده است.

سکه امامی در ماه رمضان سال گذشته بازهی 23.5 درصدی داشت، این در حالی است که طبق سنت هر ساله انتظار از بازارها این است که در ماه رمضان افت قیمت یا حداقل ثبات قیمت داشته باشند.

قیمت سکه امامی قبل از شروع ماه رمضان در سال 97 معادل یک میلیون و 938 هزار تومان بوده که در پایان ماه رمضان به رقم دو میلیون و 395 هزار تومان رسیده است.

سکه در ماه رمضان امسال نتوانسته جهش قیمتی زیادی داشته باشد و به سنت سال‌های قبل بازگشته، آیا در هفته بعد از ماه رمضان بازار سکه با رشد قیمت مواجه می‌شود؟

بعد از ماه رمضان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • فرزند

    دو روز بعد از عید […] گرانتر میشود فنری ک رها میشود نظره من

  • ناشناس

    دوروز یه ملیون گرانتر

  • ناشناس

    انس ۱۳۴۰ دلار شده صد در صد افزایشی میشه

  • محشر

    یعنی به نظرتون طلا گرانتر میشه؟

  • معراج

    آقا پیشنهاد من به دوستان اینه که و طبق تجربه ای که خودم دارم ، اصلا و هرگز واسه فروختن طلا یا سکه عجله نکنید ، مسلما طلا بهترین سرمایه گذاری هست و از ریال بهتره ، دیدتون بلند مدت باشه حتما سود خواهید کرد ، نگهداری طلا هیچ موقع از زمان ضرر نداشته است ، پس مرد نگهداری باشید وگرنه ضرر و پشیمانی هست ، پر سود باشید .

  • ناشناس

    در مورد طلا در ایران برعکس کشورهای دیگر دو پارامت دخیل هسنند
    اول قیمت دلار
    دوم قیمت اونس جهانی
    در مورد اول نظری ندارم لیکن بعلت تنش تجاری بین امریکا و چین قطعا سرمایه گذاران سمت بازار امن دیگری خواهند و آن بازار طلا خواهد بود لذا طلا را حداقل در امسال میلادی بین ۱۴۵۰تا ۱۵۰۰دلار میشود قیمت گذاری کرد