کد مطلب: ۵۳۶۶۱۳

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

آخرین قیمت طلا پیش از امروز ۱۴ اردیبهشت / پیش‌بینی آینده بازار طلا

آخرین قیمت طلا پیش از امروز ۱۴ اردیبهشت / پیش‌بینی آینده بازار طلا

در بازار دیروز ایران هر گرم طلای ۱۸ عیار نسبت به روز گذشته با دو هزار تومان افزایش به ۹۳۸ هزار تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در بازار دوشنبه هر اونس طلا در بازار جهانی با ۱۲ دلار افزایش با قیمت یک هزار و ۷۸۰ دلار معامله شد.

دبیر هیات مدیره اتحادیه طلا تهران به تجارت‌نیوز گفت: قیمت طلا در بازار ایران براساس قیمت جهانی طلا و قیمت دلار محاسبه می‌شود و با توجه به نبود تقاضا پیش‌بینی می‌شود قیمت طلا دیگر نوسانی نداشته باشد.

نادر بذرافشان معتقد همچنین توضیح داد: در مقطعی حباب سکه یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان بود و حالا حباب سکه ۳۰۰ هزار تومان شده است. در واقع اکنون قیمت واقعی سکه ۹ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

دیروز هر گرم طلا ۱۸ عیار با دو هزار تومان افزایش به ۹۳۸ هزار تومان رسید. سکه طرح جدید با ۷۰ هزار تومان افزایش با قیمت ۹ میلیون و ۵۷۰ هزار تومان معامله شد.

همچنین نیم سکه با ۴۰ هزار تومان کاهش با قیمت پنج میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و ربع سکه با ۵۰ هزار تومان افزایش با قیمت سه میلیون و ۳۰۰ هزار تومان خرید و فروش شد.

قیمت سکه یک گرمی هم با ۵۰ هزار تومان کاهش با بهای یک میلیون و ۸۵۰ هزار تومان معامله شد.

همچنین دنیای اقتصاد نوشت:

ریزش قیمتی در بازار سکه

سکه یکشنبه ۲۵۰ هزار تومان از ارزش خود را از دست داد و روی عدد ۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی قرار گرفت. به گفته فعالان، مهم‌ترین دلیلی که سکه را در مسیر نزولی قرار داد، ریزش دلار بود. برخی از سکه‌بازان امیدوارند که با پایان ریزش دلار و شروع افزایشی طلا در بازارهای جهانی، سکه بتواند در برابر نزول بیشتر مقاومت کند. با این حال، سکه تا‌ زمانی که زیر محدوده ۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومانی قرار دارد، نمی‌تواند صعود معناداری را تجربه کند.

قیمت طلا و سکه به شدت به آینده نرخ دلار گره خورده است. در روزهای اخیر مذاکرات مثبت با کاهش قیمت ارز همراه شد و همین امر کاهش قابل‌توجه قیمت طلا را نیز به همراه داشت. سیر نزولی به صورتی بود که مردم از ترس اینکه قیمت دلار و طلا بیشتر پایین بیاید برای فروش هجوم آورده و به همین دلیل عرضه بسیار افزایش پیدا کرد. افزایش فروش در کنار نبود تقاضا در بازار سکه منجر به کاهش ۲۵۰هزار تومانی ارزش آن در روز یکشنبه شد. به گفته کارشناسان هر گفتمانی که در وین به نتیجه برسد سریعا تاثیر خود را روی قیمت‌های ارز و سکه داخل خواهد گذاشت و با نزدیک شدن به عید سعید فطر احتمال افزایش نسبی تقاضا وجود دارد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • حسیو

    سلام دوستان این مطمن باشید که بعد انتخابات بالا میره طلا زیاد خودتون اذیت نکنید این ها بازی روزگار

    • ناشناس

      سلام چطور انقدر با اطمینان حرف میزنید ؟ منتظر جوابتون هستم

  • ناشناس

    انشاله طلا میاد رو ۳۰۰
    چشم سرمایه دارها کور

    • ناشناس

      انشاالله

    • ناشناس

      ان شالله

    • ناشناس

      چطور وقتی که قیمتها دست سرمایه دارها هست پایین میاد?؟؟؟؟

    • ناشناس

      چطور وقتی قیمت دست سرمایه داره ،میخواد بیاد پایین؟

  • توحید حبیبب

    سلام ممنون از اخبار به روز ولی خواهش از مسولین و نظر دهنده ها بابت قیمت ارز و طلا در روزهای گذشته و آینده نظارت در بازار بابت تایین قیمت واقعی اجناس که با نرخ جدید اجناس خود را بفروش برسانند نه با قیمت ارز گذشته.

  • ناشناس

    سلام جهنم

  • ناشناس

    خیر

    • امین

      واقعن

  • مهرانه

    عجب ،مردم ایران حقاخیلی شریف ومهربانند،حقشان نیست اینقدرچشم انتظار برای کاهش قیمت کالا،طلا،ماشین ،مسکن بمانند،مردم آیران لایق بهترینهاهستند،اماچه شداین سرنوشت کشور،همین مردم بودندهشت سال اززندگیشان گذشتندبرای دفاع ازکشورجانشان رافداکردندوبقیه جانبازهستندوبه سختی زندگی میکنند ،خدایاخودت نظرکن

  • ناشناس

    خداروشکرماحتی یه انگشترزردهم نداریم براهمین مهم نیست که طلابالامیره یاسقوط میکنه اونهایی که طلادارن خیلی مهم براشون مانان نداریم بخوریم چه برسه طلابخریم این ومدیون دولت تدبیروامیدهستیم ایولابه این دولت ?

  • ناشناس

    گرانی بدبختی جرات نداری کاری انجام بدی هیچی تواین مملکت معلوم نیست خداکنه ارزونی بشه سکه برگرد ب سال 90احمدی نژاد بدبخت کردورفت سکه 500کرد 1500بدبختی وگرانی شروع شدخدایا کمک کن

  • ناشناس

    شما گیر دادین ب طلا ب ما چه هرچی طلا هس مال مسولینه گرفتاری درست نکنید بزارید همین قدر بمونه طلا بیاد پایین ماشین میاد بالا ماشین بیاد پایین تخم مرغ میره بالا همین نون و تخم مرغ ک داریم ???خیلیه تازه مقوی تره

  • ناشناس

    خداوند نگهدار مردم باشه
    ما که کاری از دستمان بر نمی آید

    • ناشناس

      تا ما واسه خودمون کاری نکنیم هیچ کسی واس من و شما کاری نمیکنه.
      پس پاشو…