کد مطلب: ۳۶۹۱۲۳

قیمت طلا و ارز امروز سوم اردیبهشت / ربع سکه ۱.۷ میلیون تومان

قیمت طلا و ارز امروز سوم اردیبهشت / ربع سکه 1.7 میلیون تومان

قیمت طلا و سکه در بازار امروز علی‌رغم اعلام پایان معافیت‌های ایران تغییر چشمگیری نداشت و قیمت هر قطعه ربع سکه در یک میلیون و 700 هزار تومان ثابت ماند.

به گزارش تجارت‌نیو ز، قیمت طلا امروز سه‌شنبه سوم اردیبهشت در بازارهای جهانی با توجه به کاهش تقاضا نسبت به این فلز گرانبها روندی نزولی داشت و با گذر از کف قیمتی 1274 دلار به 1268 دلار در هر اونس رسید.

براساس گزارش ایسنا، به گفته مارگارت یانگ، تحلیلگر شرکت «سی ام سی مارکتس»، طلا اخیراً تلاش می‌کند در محدوده ۱۲۷۴ تا ۱۲۷۵ دلار کف قیمت پیدا کند به خصوص که روند صعود بازارهای سهام ادامه دارد.

بازارهای سهام آسیا نزدیک به بالاترین رکورد ۹ ماه اخیر که هفته گذشته به آن صعود کرده بودند، ایستادند در حالی که شاخص‌های سهام وال‌استریت نیز به سوی رکوردزنی دوباره پیش می‌روند.

درخشش عملکرد بازارهای سهام از جذابیت طلا کاسته و بهای این فلز ارزشمند اکنون بیش از پنج درصد کمتر از اوج قیمت امسالش در فوریه است.

آمار اقتصادی مطلوب آمریکا و چین نیز نگرانی‌ها نسبت به کندی رشد اقتصاد جهانی را در میان سرمایه گذاران تخفیف داده است.

شاخص دلار آمریکا نیز نزدیک به رکورد ۹۷.۷۱ واحد سال ۲۰۱۹ ایستاد.

بر اساس گزارش رویترز، بازارها اکنون منتظر انتشار آمار تولید ناخالص داخلی آمریکا هستند که اواخر هفته جاری منتشر می‌شود تا دید شفاف‌تری نسبت به اوضاع بزرگترین اقتصاد جهان داشته باشند.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، طبق اعلام خبرگزاری تسنیم، در بازار غیررسمی امروز (۳ اردیبهشت ۱۳۹۸) تا ساعت 16، قیمت دلار برای فروش ۱۳،۸۰۰ تومان گزارش شده است. همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴،۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

صرافی ملی امروز قیمت دلار را برای خرید و فروش به ترتیب 13700 تومان و 13800 تومان اعلام کرده است.

قیمت یورو برای فروش در بازار غیررسمی امروز ۱۵،۶۸۸ تومان است. همچنین، قیمت یورو در بانک مرکزی ۴،۷۲۶ تومان تعیین شد.

صرافی ملی نیز امروز قیمت یورو را برای خرید و فروش به ترتیب 15600 تومان و 15700 تومان اعلام کرد.

طبق نرخ‌های اعلامی سایت رسمی اتحادیه طلا و جواهر تهران تا ساعت 19:30، قیمت سکه تمام بهار طرح قدیم چهار میلیون و 650 هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید چهار میلیون و 840 هزار تومان در بازار طلا و سکه است که بهای انواع سکه تمام با افت قیمت روبرو بوده است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای 18 عیار، 433 هزار و 998 تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، 2 میلیون و 650 هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب یک میلیون و 700 هزار تومان و 960 هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.