کد مطلب: ۳۶۵۴۳۹

قیمت طلا و ارز در بازار امروز ۲۲ فروردین

قیمت طلا و ارز در بازار امروز 22 فروردین

قیمت طلا و سکه در بازار امروز با توجه به کاهش نسبی بهای جهانی طلا و نرخ دلار روندی نزولی داشت و با افت فیمت مواجه بود.

به گزارش تجارت‌نیو ز، قیمت طلا امروز در بازارهای جهانی قدری کاهش یافت اما به دلیل نگرانی‌ها نسبت به رشد اقتصادی کشورها در نزدیکی 1300 دلار در هر اونس باقی ماند.

براساس گزارش ایسنا، پس از اینکه گزارش نشست مارس بانک مرکزی آمریکا انتظارات برای پایین ماندن نرخ‌های بهره را تقویت کرد، شاخص دلار نزدیک به پایین‌ترین حد خود در دو هفته اخیر معامله شد.

طبق گزارش رویترز، همچنین ماریو دراگی، رئیس بانک مرکزی اروپا احتمال اقدامات حمایتی بیشتر برای اقتصاد منطقه یورو در صورت تداوم کندی اقتصاد این حوزه را مطرح کرد.

نرخ‌های بهره پایین‌تر هزینه نگهداری طلا که بازدهی ندارد را کاهش داده و جذابیت سرمایه گذاری در این فلز ارزشمند را تقویت می‌کند.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، صرافی ملی امروز (22 فروردین ماه)، قیمت دلار را برای خرید و فروش به ترتیب 13640 تومان و 13740 تومان اعلام کرده است. همچنین، بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴،۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

صرافی ملی نیز قیمت یورو را برای خرید و فروش به ترتیب 15440 تومان و 15540 تومان اعلام کرد. همچنین، قیمت یورو در بانک مرکزی 4736 تومان تعیین شد.

طبق نرخ‌های اعلامی سایت رسمی اتحادیه طلا و جواهر تهران تا ساعت 18، قیمت سکه تمام بهار طرح قدیم چهار میلیون و 600 هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید چهار میلیون و 760 هزار تومان در بازار طلا و سکه است که انواع سکه تمام نسبت به دیروز با افت نسبی همراه بوده است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای 18 عیار، 442 هزار و 539 تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، 2 میلیون و 650 هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع سکه و سکه یک گرمی نیز به ترتیب یک میلیون و 740 هزار تومان و 940 هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.