کد مطلب: ۴۰۰۵۹۸

قیمت سکه امامی به ۴۰۶۰۰۰۰ تومان رسید / قیمت طلا و دلار امروز ۹۸/۶/۲۷

قیمت سکه امامی به 4060000 تومان رسید / قیمت طلا و دلار امروز 98/6/27

بازار طلا و سکه تحت تاثیر ثبات نسبی بهای جهانی طلا و تغییر نکردن نرخ ارز بود که بر این اساس قیمت سکه امامی به چهار میلیون و 60 هزار تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت طلا در بازارهای جهانی امروز چهارشنبه تحت تاثیر انتظارات درباره موضع بانک مرکزی آمریکا روند ثابتی داشت و در محدوده 1500 دلار نوسان کرد.

براساس گزارش ایسنا، کاهش شدید قیمت نفت نیز تقاضا برای طلا به عنوان دارایی مطمئن را ضعیف کرد.

عربستان سعودی پس از حملات روز شنبه به تاسیسات نفتی این کشور به بازارها اطمینان داد تولیدش را تا پایان ماه جاری احیا خواهد کرد. طلا در شرایط بی‌ثباتی اقتصادی و سیاسی به پناهگاه امنی برای سرمایه تبدیل شده و با افزایش تقاضا روبرو می‌شود.

با این حال سرمایه گذاران نگران ماندند که این خبر ممکن است بانک مرکزی آمریکا را از کاهش بیشتر نرخ‌های بهتر منصرف کند.

اقتصاددانان و تحلیلگران انتظار دارند بانک مرکزی آمریکا تحت تاثیر ریسکهای ناشی از جنگ تجاری آمریکا و چین، کاهش ۲۵ واحدی نرخ‌های بهره را اعلام کند که دومین دور کاهش نرخ‌ها پس از اقدام سیاست‌گذاران آمریکایی در ژوییه خواهد بود. کنفرانس مطبوعاتی جروم پاول، رییس بانک مرکزی آمریکا پس از پایان این نشست برگزار می‌شود.

بر اساس گزارش رویترز، شاخص ام اس سی آی بازارهای سهام آسیا اقیانوسیه بجز ژاپن ۰.۱۳ درصد رشد کرد و دلار در برابر سبدی از ارزهای رقیب ثابت ماند و در ۹۸.۲۸ واحد ایستاد.

به گفته وانگ تائو، تحلیلگر فنی رویترز، هر اونس طلا برای تحویل فوری در محدوده ۱۴۸۸ تا ۱۵۲۳ دلار خنثی مانده است و خروج از این محدوده به قیمت طلا جهت حرکت مشخصی خواهد داد.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، در بازار غیررسمی امروز ۱۳۹۸/۰۶/۲۷ قیمت دلار تا ساعت 18، 11,400 تومان اعلام شده و بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

صرافی ملی امروز قیمت دلار را برای خرید و فروش به ترتیب 11300 تومان و 11400 تومان اعلام کرده است.

قیمت یورو 12,691 تومان تعیین شده و بانک مرکزی قیمت یورو را 4623 تومان اعلام کرده است.

صرافی ملی نیز امروز قیمت یورو را برای خرید و فروش به ترتیب 12600 تومان و 12700 تومان اعلام کرد.

طبق نرخ‌های اعلامی اتحادیه طلا و جواهر تهران سکه و ارز تا ساعت 19، قیمت سکه تمام طرح قدیم چهار میلیون و 20 هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید چهار میلیون و 60 هزار تومان در بازار طلا و سکه است که قیمت انواع سکه تمام نسبت به دیروز رشد ناچیزی داشته است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای 18 عیار، 409 هزار و 297 تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، 2 میلیون و 75 هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب یک میلیون و 275 هزار تومان و 900 هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.