کد مطلب: ۴۰۲۳۲۲

قیمت سکه بهار به ۴۰۰۰۰۰۰ تومان رسید / قیمت طلا و دلار امروز ۹۸/۷/۶

قیمت سکه بهار به 4000000 تومان رسید / قیمت طلا و دلار امروز 98/7/6

قیمت طلا و سکه امروز تحت تاثیر کاهش بهای جهانی طلا و بی‌توجه به رشد نرخ ارز تعیین شد که بر این اساس قیمت سکه بهار آزادی به چهار میلیون تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار جهانی طلا در حالی شب گذشته بسته شد که قیمت فلز گرانبها تحت تاثیر رشد ارزش دلار به کمتر از 1500 دلار کاهش یافت و به 1497 دلار در هر اونس رسید.

براساس گزارش رویترز، در حالی که پس از انتشار گزارش هایی از احتمال حذف شرکت های چینی از بورس آمریکا سرمایه گذاران به سمت بازارهای امن روی آورده اند، دیروز بخشی از کاهش قیمت بیش از یک درصدی قیمت طلا خنثی شد.

قیمت هر اونس طلا که دیروز تا 1486 دلار و 60 سنت پایین آمده بود، در پایان معاملات روزانه با 0.52 درصد کاهش نسبت به رقم پایانی جلسه قبل به 1497 دلار و یک سنت رسید. قیمت فلز زرد در این هفته حدود 1.2 درصد کاهش داشت. قیمت طلا در بازار آمریکا نیز در پایان معاملات دیروز با 0.58 درصد کاهش به 1506 دلار و 40 سنت رسید.

یک منبع آگاه گفت، ترامپ قصد دارد در چهارچوب یک سری اقدامات گسترده برای محدود کردن سرمایه گذاری های آمریکا در چین، شرکت های چینی را از فهرست شرکت هایی که سهامشان در بورس آمریکا عرضه می شود حذف نماید.

اوایل روز گذشته به دلیل تردیدها در مورد اینکه آیا فدرال رزرو در ماه اکتبر باز هم نرخ بهره را کاهش خواهد داد یا نه، ارزش دلار به بالاترین رقم 3 هفته گذشته رسیده بود و قیمت طلا نیز تا 1.3 درصد سقوط کرده بود.

طبق گزارش تسنیم، دیوید مگر، تحلیلگر بازار طلا در این باره گفت: «احتمال کاهش مجدد نرخ بهره توسط بانک مرکزی آمریکا زیر سوال رفته است، زیرا بسیاری از سیاستگذاران می گویند شاید دیگر نیاز به اقدامات محرک اقتصادی بیشتر در بازار نیست.»

روز پنجشنبه، ریچارد کلاردیا، معاون فدرال رزرو گفته بود، انتظارات تورمی در آمریکا در حال حاضر در راستانی هدف گذاری 2 درصدی بانک مرکزی قرار دارد. این اظهارات نشان می داد که از نظر وی ضرورتی برای کاهش مجدد نرخ بهره جهت افزایش نرخ تورم وجود ندارد.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار در بازار امروز ۱۳۹۸/۰۷/۰۶ تا ساعت 17، 11,450 تومان تعیین شده و بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

صرافی ملی قیمت دلار را برای خرید و فروش به ترتیب 11350 تومان و 11450 تومان اعلام کرده است.

قیمت یورو در بازار امروزتا ساعت 18، 12,693 تومان اعلام شده که بانک مرکزی نیز قیمت یورو را 4594 تومان تعیین کرده است.

صرافی ملی نیز امروز قیمت یورو را برای خرید و فروش به ترتیب 12600 تومان و 12700 تومان اعلام کرده است.

طبق نرخ‌های اعلامی اتحادیه طلا و جواهر تهران سکه و ارز تا ساعت 18:30، قیمت سکه تمام طرح قدیم چهار میلیون تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید چهار میلیون و 10 هزار تومان در بازار طلا و سکه است که انواع سکه تمام با کاهش نسبی همراه بوده است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای 18 عیار، 407 هزار و 681 تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، 2 میلیون و 50 هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب یک میلیون و 280 هزار تومان و 850 هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • شوق

    با سلام کار خوبیه اما اگه میتونید و دستی اون بالا بالاها دارید نذارید مردم اضافه بار بخورند حداقل سقف اضافه بار رو تا 80 کیلو بالا ببرید.