خبر مهم:

کد مطلب: ۴۰۸۱۱۶

قیمت سکه امامی به ۳۹۹۰۰۰۰ تومان رسید / قیمت طلا و دلار امروز ۹۸/۸/۱۱

قیمت سکه امامی به 3990000 تومان رسید / قیمت طلا و دلار امروز 98/8/11

قیمت طلا و سکه امروز تحت تاثیر افزایش چشمگیر بهای جهانی فلز گرانبها و رشد نرخ ارز تعیین شد که بر این اساس قیمت هر قطعه سکه طرح جدید به 3 میلیون و 990 هزار تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار جهانی طلا در حالی جمعه شب بسته شد که قیمت طلا به 1514 دلار در هر اونس رسید.

براساس گزارش فارس، جاناتان باتلر، تحلیلگر میتسوبیشی گفت: «در حال حاضر طلا تحت فشار آمارهای مثبت اقتصادی است… با توجه به اینکه فدرال رزرو تصمیم دارد که فعلا نرخ بهره را کاهش ندهد، اکنون بسیار دشوار است که به غیر از برخی تحولات ژئوپلتیکی، عوامل افزایشی دیگری برای طلا بیابیم.»

رشد فرصت‌های شغلی آمریکا در ماه اکتبر، کمتر از انتظار، کند شد در حالی‌ که استخدام نیروی کار در 2 ماه گذشته بسیار قوی‌تر از برآوردهای پیشین بود.

فدرال رزرو برای سومین بار در سال جاری نرخ بهره را کاهش داد اما در عین حال این سیگنال را به بازار داد که کاهش بیشتری وجود نخواهد داشت مگر اینکه وضعیت اقتصادی بدتر شود.

کاهش نرخ بهره به طور کلی هزینه های نگهداری طلا که دارایی بدون بهره است کاهش می‌دهد.

طبق گزارش رویترز، با انتشار آمار فرصت‌های شغلی آمریکا در ماه اکتبر و آماری که نشان داد فعالیت کارخانه‌های چین با بیشترین سرعت در 2 سال گذشته رشد کرده است، بازارهای بورس نفس راحتی کشیدند.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار در بازار امروز ۱۳۹۸/۰۸/۱۱ تا ساعت 17، 11,252 تومان تعیین شده و بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

صرافی ملی قیمت دلار را برای خرید و فروش به ترتیب 11150 تومان و 11250 تومان اعلام کرده است.

قیمت یورو در بازار امروز 12,553 تومان اعلام شده که بانک مرکزی نیز قیمت یورو را 4689 تومان تعیین کرده است.

صرافی ملی نیز امروز قیمت یورو را برای خرید و فروش به ترتیب 12450 تومان و 12550 تومان اعلام کرده است.

طبق نرخ‌های اعلامی اتحادیه طلا و جواهر تهران سکه و ارز تا ساعت 17:30، قیمت سکه تمام طرح قدیم سه میلیون و 980 هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید سه میلیون و 990 هزار تومان در بازار طلا و سکه است که قیمت انواع سکه تمام نسبت به روز پنج‌شنبه افزایش یافته است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای 18 عیار، 407 هزار و 912 تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، 2 میلیون و 70 هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب یک میلیون و 270 هزار تومان و 810 هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.