کد مطلب: ۴۰۹۳۲۱

قیمت ربع سکه به ۱۳۰۰۰۰۰ تومان رسید / قیمت طلا و دلار امروز ۹۸/۸/۱۸

قیمت ربع سکه به 1300000 تومان رسید / قیمت طلا و دلار امروز 98/8/18

قیمت طلا و سکه امروز تحت تاثیر سقوط قیمت طلا و ثبات نرخ ارز تعیین شد که بر این اساس قیمت ربع سکه برخلاف انواع دیگر سکه افزایش یافت و به رقم یک میلیون و 300 هزار تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بازار جهانی طلا در حالی جمعه شب بسته شد که قیمت این فلز گرانبها شاهد بیشترین کاهش هفتگی ناشی از افزایش احتمال توافق تجاری آمریکا و چین در سه سال گذشته بود و قیمت فلز زرد به 1459 دلار در هر اونس رسید.

براساس گزارش فارس، از آنجایی‌که تحولات مثبت در تجارت میان آمریکا و چین، از جذابیت امنیت طلا می‌کاهد، قیمت طلا در معاملات روز جمعه به کمترین میزان در 3 ماه گذشته رسید و بیشترین کاهش هفتگی در 3 سال گذشته را ثبت کرد.

طبق گزارش رویترز، رایان مک‌کی، تحلیلگر بازار گفت: «ما شاهد تقویت بازارهای ریسک‌پذیر هستیم، ارزش دلار و اوراق قرضه به بالاترین رقم رسیده است.»

«ما همچنین خوش‌بینی زیادی در جبهه تجاری داریم، اخبار زیادی در مورد لغو تعرفه‌ها.»

سخنگوی کاخ سفید بدون ارائه جزئیات گفت اگر توافق تجاری آمریکا و چین به سرانجام برسد، تعرفه‌های باید لغو شود.

ارزش دلار در برابر سبدی از ارزهای بین‌المللی به بالاترین رقم 3 هفته گذشته رسید.

پس از اظهارات ترامپ که گفت با لغو تعرفه‌ها مخالف است، بلاتکلیفی در مورد مذاکرات تجاری تقویت شد.

جنگ تجاری، دلیل اصلی افزایش قیمت طلا بود. این فلز گران‌بها در زمان بلاتکلیفی‌های تجاری و اقتصادی به عنوان منبع امن سرمایه‌گذاری دیده می‌شود. طلا تا این زمان از سال جاری میلادی 14 درصد افزایش ارزش داشته است.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار در بازار امروز ۱۳۹۸/۰۸/۱۸ تا ساعت 17، 11,352 تومان تعیین شده و بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

صرافی ملی قیمت دلار را برای خرید و فروش به ترتیب 11250 تومان و 11350 تومان اعلام کرده است.

قیمت یورو در بازار امروز 12,646 تومان اعلام شده که بانک مرکزی نیز قیمت یورو را 4628 تومان تعیین کرده است.

صرافی ملی نیز امروز قیمت یورو را برای خرید و فروش به ترتیب 12550 تومان و 12650 تومان اعلام کرده است.

طبق نرخ‌های اعلامی اتحادیه طلا و جواهر تهران سکه و ارز تا ساعت 17:30، قیمت سکه تمام طرح قدیم سه میلیون و 930 هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید سه میلیون و 960هزار تومان در بازار طلا و سکه است که قیمت انواع سکه تمام نسبت به روز پنج‌شنبه با کاهش روبرو بوده است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای 18 عیار، 402 هزار و 604 تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، 2 میلیون و 50 هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب یک میلیون و 300 هزار تومان و 830 هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    قیمت طلا دست

  • محمد جهانی

    گرانترازاین به مشتری میفروشند. دلت خوشه قیمتای شمارو کسی حساب نمیبره ازش

  • ناشناس

    داداش قیمت دلیل نیست برادر برو بازار گرمی بالای ۶۰۰تومن به جماعت میفروشن خودم رفتم النگو برا نامزدی بخرم ۱۸ تومن قیمت داد میگفت تخفیفم میدم بیا بهت ۱۶و ۵۰۰میدم مگه لباسه تخفیف میدین والا همون قیمت اصلی به جماعت بدین تخفیف پیشکشتون هرکی هرکی شده خداوکیلی هیچکی نطارت بر هیچی نداره

  • ناشناس

    تومان به افغانی چنداست