خبر مهم:

کد مطلب: ۴۰۹۶۰۶

قیمت سکه امامی در مرز ۴ میلیون تومان قرار گرفت / قیمت طلا و دلار امروز ۹۸/۸/۱۹

قیمت سکه امامی در مرز 4 میلیون تومان قرار گرفت / قیمت طلا و دلار امروز 98/8/19

قیمت طلا و سکه در بازار امروز تهران علی‌رغم ثبات قیمت جهانی طلا و نرخ ارز افزایش یافت که بر این اساس قیمت سکه امامی به رقم سه میلیون و 995 هزار تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت جهانی طلا با توجه به تعطیلی بازارها امروز یکشنبه تغییری نداشت و در رقم 1459 دلار در هر اونس ثابت ماند. در این بین تحلیلگران بین‌المللی پیش‌بینی‌های متفاوتی از آینده فلز گرانبها در این هفته دارند.

براساس این گزارش، تحلیلگران بین المللی بر این باورند که سیاست های انبساطی پولی فدرال رزرو آمریکا عامل مهمی برای ادامه درخشش طلا در بلندمدت خواهد بود.

گرچه تحلیلگران بازار وجود فشار زیاد در بازار طلا را انکار نمی کنند ولی معتقدند که درخشش طلا در بازارهای جهانی در بلندمدت ادامه خواهد یافت و عامل اصلی آن اتخاذ سیاست های انبساطی پولی از سوی فدرال رزرو آمریکا و سایر بانکهای مرکزی بزرگ جهان خواهد بود.

در حالی که برخی تحلیل ها نشان می دهد که احتمال افت قیمت طلا تا 1425 دلار در هر اونس وجود دارد ولی روند بلندمدت قیمت همچنان صعودی است.

فدرال رزرو آمریکا در سال 2019 میلادی 3 بار نرخ بهره را کاهش داده و پیش بینی می شود سیاست های انبساطی پولی همچنان ادامه خواهد داشت.

به اعتقاد برخی استراتژیست های اقتصادی، مهمترین پیام اظهارات اخیر جروم پاول رئیس فدرال رزرو آمریکا درباره سیاست های پولی و نرخ بهره این است که قیمت طلا در بلندمدت کاملا صعودی خواهد بود.

اظهارات پاول نشان می‌دهد که فدرال رزرو آمریکا در شرایط فعلی هیچ برنامه ای برای افزایش نرخ بهره ندارد و این به نفع قیمت طلا خواهد بود.

سرمایه گذاران بین المللی بر این باورند که فدرال رزرو آمریکا تا جولای 2020 میلادی بار دیگر نرخ بهره را کاهش خواهد داد.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار در بازار امروز ۱۳۹۸/۰۸/۱۹ تا ساعت 17، 11,352 تومان تعیین شده و بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

صرافی ملی قیمت دلار را برای خرید و فروش به ترتیب 11250 تومان و 11350 تومان اعلام کرده است.

قیمت یورو در بازار امروز 12,639 تومان اعلام شده که بانک مرکزی نیز قیمت یورو را 4628 تومان تعیین کرده است.

صرافی ملی نیز امروز قیمت یورو را برای خرید و فروش به ترتیب 12550 تومان و 12650 تومان اعلام کرده است.

طبق نرخ‌های اعلامی اتحادیه طلا و جواهر تهران سکه و ارز تا ساعت 18، قیمت سکه تمام طرح قدیم سه میلیون و 975 هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید سه میلیون و 995 هزار تومان در بازار طلا و سکه است که قیمت انواع سکه تمام نسبت به دیروز افزایش یافته است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای 18 عیار، 407 هزار و 219 تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، 2 میلیون و 80 هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب یک میلیون و 290 هزار تومان و 840 هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    چه فایده اگر دیدگاهم بنویسم که شما می گویید تکراری است ! نمی دانم چه بنویسم که پاچه خواری نباشد

  • ناشناس

    راسته که سکه به هفت میلیون میرسه؟