کد مطلب: ۴۱۷۳۴۱

طلا به گرمی ۴۵۵۰۰۰ تومان رسید / قیمت طلا و دلار امروز ۹۸/۹/۲۶

طلا به گرمی 455000 تومان رسید / قیمت طلا و دلار امروز 98/9/26

قیمت طلا و سکه در بازار امروز با توجه به ثبات بهای جهانی طلا و افزایش نرخ ارز تعیین شد که بر این اساس قیمت هر گرم طلای 18 عیار به 455 هزار تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت طلا امروز سه‌شنبه در بازارهای جهانی تحت تاثیر عدم وجود جزییات مربوط به فاز اول توافق آمریکا و چین نوسانی نداشت و در محدوده 1476 دلار در هر اونس درجا زد.

براساس گزارش ایسنا، به گفته مایکل مک کارتی، استراتژیست ارشد بازار در شرکت «سی ام سی مارکتس»، وضعیت تجاری بهبود پیدا کرده اما دلار ضعیف‌تر از قیمت طلا پشتیبانی کرده است و به همین دلیل قیمتها ثابت مانده‌اند.

شاخص دلار در برابر سبدی از ارزهای رقیب تغییر چندانی نداشت و طلا را برای خریداران غیرآمریکایی ارزان‌تر کرد.

سرمایه گذاران مایل هستند اطلاعات بیشتری از فاز اول توافق تجاری آمریکا و چین که هفته گذشته اعلام شد، به دست آورند.

بر اساس گزارش رویترز، لری کودلاو، مشاور اقتصادی کاخ سفید روز دوشنبه اظهار کرد که فاز اول توافق تجاری آمریکا و چین کامل شده است و صادرات آمریکا به چین تحت توافق مذکور، دو برابر خواهد شد.

قیمت طلا که در شرایط بی‌ثباتی اقتصادی و سیاسی به پناهگاه مطمئن سرمایه تبدیل می‌شود از ابتدای امسال تاکنون حدود ۱۵ درصد رشد کرده که عمدتا تحت تاثیر جنگ تجاری آمریکا و چین و تاثیر منفی آن بر رشد اقتصاد جهانی بوده است.

عاملی که رشد قیمت طلا در معاملات روز سه شنبه را محدود کرد، صعود بازارهای سهام آسیا بود که تحت تاثیر خوش بینی سرمایه گذاران به توافق تجاری به بالاترین حد در بیش از یک سال اخیر صعود کرد.

براساس گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار در بازار امروز ۱۳۹۸/۰۹/۲۶ تا ساعت 17، 12,795 تومان تعیین شده و بانک مرکزی قیمت دلار رسمی را ۴۲۰۰ تومان اعلام کرده است.

صرافی ملی قیمت دلار را برای خرید و فروش به ترتیب 12700 تومان و 12800 تومان اعلام کرده است.

قیمت یورو در بازار امروز 14,097 تومان اعلام شده که بانک مرکزی نیز قیمت یورو را 4682 تومان تعیین کرده است.

صرافی ملی نیز امروز قیمت یورو را برای خرید و فروش به ترتیب 14000 تومان و 14100 تومان اعلام کرده است.

طبق نرخ‌های اعلامی اتحادیه طلا و جواهر تهران تا ساعت 17 و 45 دقیقه، قیمت سکه تمام طرح قدیم چهار میلیون و 450 هزار تومان و قیمت سکه تمام طرح جدید چهار میلیون و 465 هزار تومان در بازار طلا و سکه است که قیمت انواع سکه تمام نسبت به دیروز تغییر محسوسی نداشته است.

در بازار طلای امروز هر گرم طلای 18 عیار، 455 هزار و 5 تومان قیمت دارد.

نیم‌سکه، 2 میلیون و 330 هزار تومان در بازار معامله می‌شود، قیمت ربع سکه و قیمت سکه یک گرمی نیز به ترتیب یک میلیون و 450 هزار تومان و 900 هزار تومان است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام-طبق نظر یکی از کارشناسان اقتصاد که میگفت،معادن طلا تو دنیا دیگه کم شده ،یعنی ۹۰ درصد معادن طلای کره ی زمینو پیدا کردن،الانم فقط طلا های زیر اقیانوسا مونده که علمشو پیدا نکردن چطوری طلا رو بیارن،انس جهانی هم هر هفته میره بالا،به احتمال زیاد تو آینده بره انسی ۲۰۰۰ دلار تو دنیا،به احتمال زیاد تو ایران هم طی ماه های آینده طلا ۱۸ عیار گرمی بره نزدیکای ۷۰۰ تومن… طبق نظر کارشناسان جهان…