کد مطلب: ۴۱۷۲۸۵

تجارت‌نیوز از وضعیت امروز بازارها گزارش می‌دهد:

دلار و طلا باز هم گران شدند / خودرو از «افزایش قیمت» جا ماند / ثبت نام مسکن ملی به کجا رسید؟

دلار و طلا باز هم گران شدند / خودرو از «افزایش قیمت» جا ماند / ثبت نام مسکن ملی به کجا رسید؟

در امروز هرچند قیمت‌ها در هر سه بازار ارز، طلا و سهام روند صعودی داشتند اما در بازار خودرو فعلا افزایش قیمتی نسبت به روز گذشته مشاهده نمی‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت دلار در بازار امروز تا ساعت ۱۵ با 0.9 درصد افزایش، 12 هزار و 807 تومان اعلام شده است.

قیمت طلا گرمی 18 عیار هم در بازار آزاد امروز سه‌شنبه ۲۶ آذر ماه تا ساعت ۱۶ با سه هزار و 900 تومان افزایش به 457 هزار و 100 تومان رسید.

قیمت سکه امامی نیز در بازار آزاد امروز سه‌شنبه ۲۶ آذر تا ساعت ۱۶ با 11 هزار تومان افزایش به چهار میلیون و 482 هزار تومان رسید.

اما امروز بازار سهام چه وضعیتی داشت؟

شاخص کل بورس در این روز با رشدی ۲۳۸۳ واحدی، در کانال ۳۴۶ هزار قرار گرفت. همچنین شاخص کل هم وزن نیز ۱۶۴۴ واحد رشد کرد و وارد کانال ۱۱۰ هزار شد.

26 آذر

شاخص بازار سهام امروز هم روندی صعودی داشت.

با این حال بازار خودرو در امروز روندی باثبات داشته است.

آخرین لیست قیمت از بازار خودرو نشان می‌دهد قیمت خودروها در مقایسه با روز گذشته به ثبات نسبی رسیده و افزایش قیمت کمتری را تجربه کرده‌ است. از ۴۵ خودروی مورد بررسی در این گزارش ۲۵ خودرو (معادل ۵۵ درصد) ثبات قیمت داشته‌ و ۱۸ خودرو (معادل ۴۰ درصد) کاهش قیمت را تجربه کردند.

درباره مسکن ملی نیز ثبت نام ششمین گروه استانی مسکن ملی از ساعت ۱۰ صبح امروز آغاز شده که در سه ساعت ابتدایی ظرفیت نام‌نویسی در ۲۰ شهر استان مرکزی پر شده است.

تا ساعت 13 امروز در استان فارس برای ۲۱ شهر از استان فارس طرح مسکن ملی در نظر گرفته شده که در پنج شهر اردکان، ارسنجان، صفاشهر، گله دار و نورآباد ظرفیت ثبت نام برای متقاضیان باقی مانده است. ۹ شهر ابدان، اهرم، بندردیر، بندرکنگان، بنک، چغادک، خورموج، دیلم و کالی از استان بوشهر دارای ظرفیت هستند و چهار دیگر استان بوشهر تکمیل ظرفیت شده‌اند. برای ۱۱ شهر استان اردبیل در این طرح ظرفیت باز شده است که طی سه ساعت اول امکان ثبت نام تنها در سه شهر کلور، گرمی و هشتجین وجود دارد. متقاضیان از استان آذربایجان غربی نیز می‌توانند برای ثبت نام در شهرهای اهر، بخشایش، بناب، خواجه، سراب، شهر جدید سهند، عجب شیر، کلیبر، هادی شهر، هشترود و ورزقان اقدام کنند؛ در این استان ۲۴ شهر برای مسکن ملی در نظر گرفته شده که ظرفیت ۱۳ شهر آن پر شده است.

اعلام آمار رشد اقتصادی ، هشدار جهش ارزی با اجرای لایحه بودجه ۹۹، کمک به بودجه دولت از صندوق توسعه ملی، اظهارات جدید رئیس کل بانک مرکزی درباره بازار ارز، اعلام پشت پرده وجود قرص در کیک‌ها و سفر رئیس جمهور به مالزی هم از مهمترین اخبار امروز بودند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    ایران تنها کشوریه که قیمت خودرو توش بروزه

  • ناشناس

    فقط بورس کمک به تولید و سود خوب به شرط صبر وحوصله