کد مطلب: ۷۸۸۵۰۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد؛

قیمت طلا و سکه امروز ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ / افزایش نوسانات در بازار فلزات گرانبها

قیمت طلا و سکه امروز 24 اسفند 1401 / افزایش نوسانات در بازار فلزات گرانبها

قیمت طلا و سکه که در ابتدای روز چند پله افزایش قیمت را تجربه کرده بود پس از چند ساعت دوباره در مسیری کاهشی قرار گرفت. امروز این فلزات گرانبها نوساناتی کاهشی را نسبت به دیروز پشت سر می‌گذارند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت طلا و سکه که در ساعات اولیه معاملات دیروز مسیری افزایشی را طی می‌کردند، در پایان روز کاهشی شدند و امروز 24 اسفند 1401 نیز روندی نزولی دارند.

در لحظه تنظیم این گزارش، قیمت طلا (18 عیار) دو میلیون و 266 هزار و 955 تومان است در حالی که در آخرین نرخ‌های دیروز طلا با قیمت دو میلیون و 284 هزار تومان معامله شده است.

در بازار موازی، دلار هم امروز روندی نوسانی دارد و در حالی که این اسکناس آمریکایی تا کانال 47 هزار تومانی نیز پیش رفت در مدت زمان کوتاهی به ابتدای کانال 46 هزار تومانی بازگشته است.

به نطر می‌آید امروز خبر سفر شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی قرار است در روزهای آینده بازار را تحت تاثیر خود قرار داده است. هر چند کارشناسان در این بین معتقد هستند بازار برای ثبات بلندمدت قیمت‌ها به گشایشی حقیقی در زمینه بین‌المللی نیاز دارد.

قیمت طلا و سکه 24 اسفند 1401

قیمت سکه امامی

در حال حاضر قیمت سکه امامی که روز گذشته تا کانال 30 میلیون تومانی نیز پیش رفته بود، در پایان ساعات معاملات به ابتدای کانال 29 میلیون تومانی رسید و در لحظه تنظیم این گزارش نیز 29 میلیون تومان قیمت دارد. حباب سکه امامی نیز هشت میلیون و 40 هزار تومان برآورد می‌شود.

قیمت سکه بهار آزادی

سکه بهار آزادی در روز گذشته با حدود 27 میلیون تومان معاملات را به پایان رساند، حالا 26 میلیون و 200 هزار تومان قیمت دارد. حباب این سکه نیز پنج میلیون و 481 هزار تومان ثبت شده است.

قیمت نیم سکه

قیمت نیم سکه نیز اکنون 17 میلیون و 700 هزار تومان قیمت دارد و حباب آن نیز هفت میلیون و 420 هزار تومان معادل 41/9 درصد حباب دارد.

قیمت ربع سکه

امروز قیمت ربع سکه هم با حدود 100 هزار تومان کاهش قیمت به 10 میلیون و 900 هزار تومان رسیده است و همچنین پنج میلیون و 710 هزار تومان حباب دارد.

قیمت سکه گرمی

قیمت سکه گرمی در جایگاه کم‌نوسان‌ترین نوع سکه اکنون دو کانال افزایش داشته و 6 میلیون و 600 هزار تومان رسیده است. حباب این نوع سکه اکنون چهار میلیون و 45 هزار تومان است.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه اخبار ارز و طلا بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.