کد مطلب: ۷۴۵۷۹۳

فیدلیتی در بورس کالا / شرایط خرید

فیدلیتی در بورس کالا / شرایط خرید

هفته آینده فیدلیتی در بورس کالا عرضه خواهد شد. این خودرو از طرفداران زیادی برخوردار است. خرید فیدلیتی از بورس کالا با سود بالایی همراه خواهد بود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شرایط خرید فیدلیتی از بورس کالا برای هفته آینده اعلام شد.

بهمن موتور فیدلیتی پرایم تیپ۲ را روز چهارشنبه مورخ ۲۱ دی ماه در بورس کالا به فروش می‌رساند. این محصول با رنگ مشکی و تریم مشکی به فروش می‌رسد.
عرضه فیدلیتی پرایم تیپ۲ در بورس کالابه گزارش خودروکار -قیمت پایه فیدلیتی پرایم تیپ۲ ( هفت نفره) در این نوبت از عرضه در بورس کالا ۷۷۲میلیون تومان اعلام شده است. سر رسید قرارداد سلف این معامله ۱۴ اسفند ۱۴۰۱ خواهد بود.
فیدلیتی پرایم از محصولات پرطرفدار بهمن موتور است. این خودروی هفت نفره در دسته سواری‌های SUV قرار می‌گیرد. حجم موتور دیگنیتی پرایم 1500CC توربو شارژ است و سطح آلایندگی این خودرو مطابق استاندارد یورو5 است. از دیگر قابلیت‌های به روز این خودرو سیستم ضدسرقت، دوربین ثبت رانندگی، سیستم کنترل پایداری الکتریکی، سیستم هشدار دهنده حرکت بین خطوط و… این خودرو نام برد.
پیش از این نیز فیدلیتی پرایم سه نوبت در بورس کالا عرضه شده که با استقبال مصرف کنندگان واقعی این خودرو روبرو گردید. متقاضیان خرید خودرو در بورس کالا باید کدسجام داشته و نسبت به قوانین و مقررات حاکم بر این معامله آگاه باشند.

قیمت فیدلیتی در بورس کالا

با 700 میلیون تومان صاحب این خودرو فیدلیتی شوید. خودروی فیدلیتی بهمن موتور، هفته آینده در بورس کالا عرضه می‌شود. قیمت پایه این خودرو از لاماری و هایما کمتر بوده و افراد بیشتری می‌توانند برای آن ثبت سفارش کنند، قیمت پایه فیدلیتی ۷۷۲ میلیون تومان بوده و ۷۵۰ خودرو در هفته آینده عرضه می‌شود.

بنابراین گزارش، در عرضه های قبلی خودرو فیدلیتی در بورس کالا این خودرو با افزایش قیمت 25 درصدی روبرو شده بود.

مشخصات فنی فیدلیتی

کیفیت قطعات این خودرو در سطح قابل قبولی قرار دارد و می‌توان گفت نسبت به رقبا از نظر کیفی نقطه ضعف خاصی ندارد. تلفیق تمامی موارد فوق با آپشن‌های پرشمار ماشین باعث شده که داخل اتاق فیدلیتی فضایی مدرن و شیک داشته باشد. همچنین نسخه 7 نفره فیدلیتی قابل سفارش است که می‌تواند برای خودروهای خانواده‌های پرجمعیت و سفرهای دسته جمعی بسیار کارآمد باشد.

زیر کاپوت فیدلتی گروه بهمن یک پیشرانه 1.5 لیتری توربو به کد E4T15C با توانایی تولید حداکثر 155 اسب بخار قدرت و 230 نیوتن‌متر گشتاور قرار گرفته و این نیروی تولیدی به کمک یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک دوکلاچه به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.

موتور 1.5 لیتری انتخابی هم یک مزیت دارد و آن اینکه با پیشرانه مورد استفاده در چری آریزو و تیگو یکسان است. این نکته به معنی دسترسی راحت‌تر به قطعات یدکی و تعمیرکار ماهر حتی خارج از نمایندگی بهمن خواهد بود. نکته دوم اینکه این موتور تا حدودی امتحانش را در بازار داخل و با شرایط آب و هوایی و بنزین‌های وطنی پس داده و عملکرد نسبتاً قابل قبولی از نظر دوام داشته است.

هرچند همچنان باید در نظر داشت که پیشرانه‌های توربو علیرغم تمامی برتری‌هایی که در بازدهی مناسب و مصرف سوخت پایین و گشتاور خطی ارائه می‌کنند، گزینه‌های پراستهلاک‌تر و حساس‌تری نسبت به انواع مشابه تنفس طبعیی محسوب می‌شوند و نیاز به بنزین سوپر و دقت بالاتری در نگهداری دارند.

آن‌گونه که خودروبانک نوشت، همچنین جعبه دنده دوکلاچه فیدلیتی هم برای شهر کوهپایه‌ای و پرترافیک همچون تهران می‌تواند مقدرای پر استهلاک باشد و بهتر است که در ترافیک‌های طولانی در سربالایی‌ها جعبه دنده در حالت دستی قرار گیرد.فیدلیتی از لحاظ مصرف سوخت هم شرایط قابل قبولی دارد.

مصرف سوخت 7.5 لیتر در صد کیلومتر در شرایط ترکیبی برای استانداردهای روز جهان عدد چندان شگفت‌انگیزی به حساب نمی‌آید اما در هر صورت به نسبت جثه و وزن نه چندان سبک ماشین، می‌توان گفت که راضی‌کننده است.از دیگر مشخصات فنی فیدلیتی می‌توان به سیستم تعلیق مک‌فرسون جلو و چند اتصالی مستقل عقب اشاره نمود که باعث می‌شود این خودرو سواری بهتری به راننده بدهد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    اشغال های چینی

  • Alireza

    عالی یکی از بهترین ماشین های ایران

    • ناشناس

      بایستی عرضه ها بالای 8000 هزار تا باشد تا رقابت صورت بگیرد در ضمن باید سقف اش بیشتر از ۲۵درصد پایه نباشد

    • ناشناس

      قبول دارم.

    • ناشناس

      تو بگو کجاش ایرانیه تا منم احساس کنم تو ایرانی و ربات نیستی

  • ناشناس

    راه نمیره اصلا

  • ناشناس

    بایستی عرضه ها بالای 8000 هزار تا باشد تا رقابت صورت بگیرد در ضمن باید سقف اش بیشتر از ۲۵درصد پایه نباشد

    • ناشناس

      اینطوری که دولت بیچاره نمیتونه 300%سود کنه

  • ناشناس

    واقعأ از هر لحاظ خودروی خوبیه.

  • ناشناس

    ماشین مزخرفیه

  • وحید

    چرته

  • ناشناس

    باسلام عرض ادب خیلی دوست دارم توبورس شرکت کنم
    ولی حیف پول ندارم ملک دارم ولی خودتون میدونید بازارملک خوابیده

  • بهرام کلانتری

    باسلام عرض ادب خیلی دوست دارم توبورس شرکت کنم
    ولی حیف پول ندارم ملک دارم ولی خودتون میدونید بازارملک خوابیده

  • ناشناس

    دوستان به نظرتون توی چه قیمتی فروخته میشه ؟؟