کد مطلب: ۵۷۳۴۶۶

قیمت مسکن در غرب تهران چقدر است؟ / صادقیه متری ۴۰ میلیون تومان

قیمت مسکن در غرب تهران چقدر است؟ / صادقیه متری ۴۰ میلیون تومان

بر اساس قیمت‌های موجود در بازار مسکن تهران و خرید و فروش مسکن در غرب تهران، لیستی از متوسط قیمت خرید مسکن در برخی از مناطق غرب تهران به دست آمده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، بنا بر آگهی‌های ثبت شده در سایت دیوار و قیمت خرید و فروش مسکن در برخی از مناطق غرب تهران، لیستی از متوسط قیمت خرید مسکن در برخی از مناطق غرب تهران به دست آمده است.

بر اساس اطلاعات موجوود در جدول زیر استاد معین و تهران سر با متوسط قیمت خرید ۲۴ میلیون تومان معامله می‌شوند. متوسط قیمت خرید مسکن در منطقه دکتر هوشیار ۲۷٫۱ میلیون تومان ثبت شده است.

چیتگر و دریاچه شهدای خلیج فارس مناطقی هستند که با متوسط قیمت ۳۰ و ۳۳ میلیون تومان معامله می‌شوند. طرشت و شهرزیبا مناطقی هستند که در کانال ۳۵ میلیون تومان برای هر متر مربع آپارتمان قرار گرفته‌اند.

متوسط قیمت یک متر آپارتمان در کوهک ۳۷٫۸ میلیون تومان و در باغ فیض ۳۸٫۵ میلیون تومان ثبت شده است. ستارخان و جنت آباد با ۳۹ میلیون تومان برای هر متر آپارتمان مسکونی و صادقیه و کوی فردوس با قیمت ۴۰٫۶ و ۴۰٫۷ گرا‌ن‌ترین نرخ خرید خانه را که در بین مناطق جدول زیر دارند.

در جدول زیر متوسط قیمت خرید مسکن در برخی از مناطق غرب تهران را مشاهده می‌کنید.(دقت داشته باشید قیمت‌ها متوسط قیمت یک متر مربع آپارتمان مسکونی دو تا پنج سال در شهر تهران و حومه در ۱۰ روز گذشته آگهی‌های دیوار است.)

46 page 0001 1 1

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • علی

    وقتی در یک کشوری زندگی میکنیم که تمام کارخانجات ومنابع مالی در یک منطقه کم اب وبیابانی به اسم تهران احداث شده اند وقتی شاهد افزایش قیمت وثروت بی حساب در ان نقطه وفقیر شدن دیگر نقاط کشور هستیم وقتی تمام قیمت گذاری هادر مرکز صورت میگیرد…. تبعیض اقتصادی شروع تکه تکه شدن اقتصادی وسیاسی است. تا دیر نشده فکری باید کرد…

  • ناشناس

    آقای میلاد فوادیان شما با دیوار چقدر بستی ؟ بگو ما همه همون قدر بهت بدیم بی خیال دیوار بشی. این همه سایت تخصصی فایلینگ مسکن هست که آگهی فیک مثل دیوار و شیپور نداره ، بعد شما مثل عوام چسبیدی به دیوار. هر چقدر هم همه بهت تذکر میدن دیوار نمیتونه ملاک باشه ، عین خیالت نیست . اصلا بحث من گرونی و ارزونی دیوار نیست. اتفاقا دیوار خیلی اوقات آگهی فیک ارزون میزنه . بحث اینه که کلا دیوار غلط غلوطه . هردمبیلیه .