کد مطلب: ۶۰۴۱۸۲

قیمت مسکن در تهران / سهروردی گران‌تر است یا یوسف آباد؟

قیمت مسکن در تهران / سهروردی گران‌تر است یا یوسف آباد؟

با توجه به نیازمندی‌های دیوار فهرستی از متوسط قیمت آپارتمان مسکونی در برخی محلات تهران به دست آمده است. در بین محلات سهروردی و یوسف آباد کدام گران‌تر است؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، بر اساس آگهی‌های ثبت شده در سایت دیوار و قیمت مسکن در تهران، لیستی از متوسط قیمت خرید مسکن در برخی از محلات تهران به دست آمده است.

بنا بر داده‌های جدول زیر در منطقه هفت شهرداری تهران، نظام آباد و سبلان با متوسط قیمت ۲۴ میلیون تومان ثبت شده‌اند.

متوسط قیمت یک متر مربع آپارتمان مسکونی در محله کرمان که در شرق تهران قرار دارد، ۳۱٫۴ میلیون تومان اعلام شد.

مجیدیه با متوسط قیمت ۳۵٫۵ میلیون تومان و نارمک با متوسط قیمت ۳۸٫۵ میلیون تومان ثبت شدند که هر دو از محلات منطقه هشت شهرداری تهران هستند.

سهروردی با متوسط قیمت ۵۰٫۲ میلیون تومان و یوسف آباد با متوسط قیمت ۵۹ میلیون تومان ثبت شدند که در بین محلات جدول زیر محلات گران‌تری هستند.

متوسط قیمت آپارتمان در سهروردی از محلات منطقه هفت شهرداری تقریبا ۹ میلیون تومان ارزان‌تر از یوسف آباد است.

در جدول زیر متوسط قیمت آپارتمان مسکونی در برخی از محلات تهران را مشاهده می‌کنید.

4 page 0001

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بسیار عجیب است .
    فرض کنید یک نفر حقوق بگیر ماهی پنج میلیون تومان حقوق می گیرد . این فرد اگر سی سال کار کرده و هیچ خرج نکند و همه را پس انداز کند پس از سی سال یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان پس انداز خواهد داشت . اگر طی سی سال آینده قیمت مسکن ثابت مانده و افزایش پیدا نکند ، شخص می تواند یک آپارتمان سی متری در یوسف آباد بخرد !!!
    چگونه می خواهیم جوانان به آینده خود امیدوار باشند ؟ با چه انگیزه ای ازدواج کنند ؟

  • بچه عباس آباد

    سهروردی چون خیابون خیلی طول و درازی هست باید مشخص بشه منظور از سهروردی ، سهروردی شمالیه یا جنوبی ؟ مثلا کسی نمیگه من بچه خیابون ولیعصرم چون ولیعصر از راه آهن تا تجریش هست. سهروردی هم همینطوره ، یعنی از سمت هفت تیر در منطقه 7 (خیابان بهار شیراز ) شروع میشه و تا سمت سیدخندان(خیابان پالیزی) در مرز منطقه 3 ادامه داره. به طور خاص سهروردی شمالی از یوسف اباد هم گرون تره. اما چون سهروردی جنوبی به نسبت خیلی ارزون تره ، میانگین کلی سهروردی( اعم از شمالی و جنوبی) پایین تر از یوسف آباد در میاد.

    • در جستجوی محله خوب

      دوست عزیز من درگیر هرید خونه هستم الان، خود سید خنددن از یوسف آباد ارزونتره. در واقع شمالی تدین نقطه سهروردی هم از یوسف آباد ارزونتره