کد مطلب: ۵۸۲۶۴۵

متوسط قیمت مسکن در مناطق گران غرب تهران / اختلاف قیمت ۴۰ میلیون تومانی در بین محلات

متوسط قیمت مسکن در مناطق گران غرب تهران / اختلاف قیمت 40 میلیون تومانی در بین محلات

بر اساس قیمت مسکن در مناطق غرب تهران، فهرستی از متوسط قیمت خرید آپارتمان در برخی از مناطق غرب تهران به دست آمده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، با توجه به قیمت‌های ثبت شده در آگهی‌های سایت دیوار، جدولی از متوسط قیمت خرید آپارتمان در برخی از مناطق و محلات گران قیمت غرب تهران به دست آمده است.

شهران شمالی با متوسط قیمت هر متر مربع ۳۸ میلیون تومان و شهران جنوبی با متوسط قیمت ۳۹ میلیون تومان آگهی می‌شوند.
باغ فیض، ستارخان، جنت‌آباد مرکزی، جنت‌آباد شمالی و کوی فردوس محلاتی هستند که در محدوده ۴۰ تا ۴۱ میلیون تومان ثبت شده‌اند.

جنت آباد جنوبی و سازمان برنامه با متوسط قیمت ۴۴ میلیون تومان، صادقیه و پونک ۴۶ میلیون تومان و در محله شهرآرا ۴۷ میلیون تومان ثبت شده‌اند. بر اساس آگهی‌های نیازمندی‌های دیوار محلات ذکر شده در کنار محله اباذر با قیمت ۴۹ میلیون تومان از محلاتی هستند که با متوسط قیمت در کانال ۴۰ تا ۵۰ میلیون تومان آگهی می‌شوند.

با توجه به آگهی‌های پلتفرم دیوار در ۱۰ روز گذشته، مرزداران با قیمت هر متر مربع ۵۴ میلیون تومان در کنار محله‌های یوسف‌آباد و گیشا (کوی نصر) در محدوده ۶۰ میلیون تومان ثبت می‌شوند.

سعادت آباد با متوسط قیمت ۸۰ میلیون تومان ثبت شده است که نسبت به محله شهران شمالی با قیمت ۳۸ میلیون تومان حدود ۴۰ میلیون تومان اختلاف قیمت دارد.

در جدول زیر متوسط قیمت خرید آپارتمان مسکونی در برخی از محلات گران قیمت غرب تهران را مشاهده می‌کنید.

1 page 0001 7

فروش قسطی به مسکن رسید / با ۳۰۰ میلیون تومان در غرب تهران صاحب‌خانه شوید!

پس از رشدهای عجیب قیمت در بازارهای مختلف دوره رکود شدید در بازارهای مختلف آغاز شده است.

بازارهای رکودزده اقتصاد ایران هر روز شاهد اتفاق جدیدی هستند. پس از طرح‌های پی در پی برخی از شرکت‌های فعال در بازار خودرو، این بار فروش قسطی به بازار مسکن رسیده است.

درحالی که پیدا کردن مسکن زیر یک میلیارد تومان در تهران کار راحتی نیست اما یکی از فروشندگان مسکن وعده صاحب خانه شدن با تنها ۳۰۰ میلیون تومان را داده است.

«فروش اقساطی پروژه ۱۰۸۰ واحدی در غرب تهران» عنوان پروژه‌ای است که در آن سازنده وعده داده خرید مستقیم و بدون واسطه و با قیمت متری ۱۴٫۵ میلیون تومان و پیش پرداخت ۳۰۰ میلیون تومان در حال انجام است.

فروش مسکن با قیمت ۱۴٫۵ میلیون تومان آن هم در غرب تهران درحالیست که در آخرین گزارش بانک مرکزی متوسط قیمت مسکن در تهران از مرز ۳۰ میلیون تومان هم عبور کرده است.

پرداخت ؜١۵ سود مشارکت سالانه، تحویل قطعی با جریمه دیرکرد و حتی قابل تهاتر با ملک و خودرو نیز از دیگر شرایطی است که در این طرح عنوان شده است. با این حال عملی شدن این وعده‌ها خیلی مهم به نظر می‌رسد که در اقتصاد بی‌ثبات ایران تحقق آن چندان ساده به نظر نمی‌رسد.

طرح چنین وعده‌هایی در حالیست که در طرح دولتی‌ای مثل مسکن مهر از ساعت ۸۶ تا امسال یعنی بعد از ۱۴ سال دولت تنها توانست دو میلیون مسکن بسازد و وعده دولت روحانی برای ساخت ۴۰۰ هزار واحد طی دو سال نیز شکل عملی به خود نگرفت. با این حال باید دید بخش خصوصی هم مثل دولت گرفتار تعلل در ساخت می‌شود یا وعده‌های خود را عملی خواهد کرد؟

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • majid.dargahi7800@gmail.com

    عصر آپارتمان به سر آماده

  • majid.dargahi7800@gmail.com

    آپارتمان تا چند سال دیگه از تب و تاب خواهد افتاد

  • majid.dargahi7800@gmail.com

    آپارتمان ارزان خواهد شد

  • ناشناس

    نظر یک نفر فقط منتشر میکنی. باقی هم که هیچ. اطلاعات غلط میدی به ملت

  • ناشناس

    متاسفانه اخبار شما باعث گمراهی مردم و به نوعی بالا بردن قیمت مسکن میباشد.قیمتهای اعلام شده بیش از قیمت منطقه هست