کد مطلب: ۴۴۶۸۵۱

معاون وزیر صنعت در امور اصناف در گفتگو با تجارت‌نیوز:

قیمت کالاهای اساسی گران شد اما کمبودی نداریم

قیمت کالاهای اساسی گران شد اما کمبودی نداریم

معاون وزیر صنعت در امور اصناف می‌گوید: ممکن است قیمت کالاهای اساسی در بازار گران باشد اما هیچ کمبود کالایی نداریم. البته در حوزه حبوبات به دلیل عدم ترخیص کالا قیمت‌ها به یک‌باره گران شد اما این معنای کمبود کالا نیست.

معاون وزیر صنعت در امور اصناف در پاسخ به این پرسش که وضعیت کالاهای اساسی در ماه رمضان چگونه است؟ به تجارت‌نیوز گفت: ممکن است قیمت کالاهای اساسی در بازار گران باشد اما هیچ کمبود کالایی نداریم. البته در حوزه حبوبات به دلیل عدم ترخیص کالا قیمت‌ها به یک‌باره گران شد اما این معنای کمبود کالا نیست. به نظر می‌رسد با ترخیص کالاها قیمت حبوبات نیز روند عادی به خود بگیرد.

ابراهیم درستی افزود: شکر در بسته‌های یک کیلویی به قیمت پنج هزار و ۵۰۰ تومان، هر کیلو برنج هندی به قیمت هشت هزار تومان، گوشت برزیلی به قیمت ۴۲ هزار تومان، مرغ به قیمت ۱۲ هزار تومان توسط واحدهای صنفی منتخب، فروشگاه‌ها و تعاونی‌ها به مردم عرضه می‌شود.

او به قیمت انواع زولبیا بامیه و آش و حلیم اشاره و اظهار کرد: قیمت مرغ نیز هر کیلو ۱۲ هزار تومان، زولبیا و بامیه نیز به قیمت ۲۴ هزار تومان است. آش و حلیم هم به قیمت ۱۸ هزار تومان که در قیمت آش و حلیم امسال تغییری ایجاد نشده و همانند سال گذشته است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    مرسی که هستین

  • ناشناس

    شما فکر کن تو سایت ها تبلیغ های بنری هست برای ثبت نام گوشت گوسفندی ، دیگه بقیشو خودت برو جلو

  • حسن

    جالبه.کمبود کالا نداریم.خو اگر کمبود نیست چرا برنج هندی ۷۰ تومنی شده ۱۱۰ تومن؟ لطفا بیخودی نظر ندهید

  • ناشناس

    خب شما باید جلوی دلال ها رو بگیرین از جلوی انبار برنج و فروشگاه رد شدم همینطوری روی هم تلمبار شده یارو انبار دوم و سومش هم پره منتظره قیمت دوباره بره بالا پس شما به چه دردی میخورین؟؟؟؟

  • م.م

    واقعا زحمت کشیدین.ببخشید تو رو خدا