کد مطلب: ۷۱۵۵۷۰

قیمت گوشت امروز ۳۰ مهر ۱۴۰۱/ قیمت‌ گوشت چندبرابر شد

قیمت گوشت امروز 30 مهر 1401/ قیمت‌ گوشت چندبرابر شد

قیمت گوشت نسبت به یک ماه گذشته روندی افزایشی داشته است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت گوشت امروز شنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۱ به شرح اعلام شد.

به نقل از خبرآنلاین، بررسی نوسانات قیمتی در بازار محصولات پروتئینی حاکی از صعودی شدن روند قیمتی گوشت قرمز از ابتدای شهریورماه تاکنون است. به‌طوری که هر کیلوگرم گردن گوسفندی از ۱۳۵هزار تومان در ابتدای شهریورماه امروز به ۱۵۹هزار تومان رسیده است.

هر کیلوگرم سردست گوسفندی نیز از ۱۳۱هزار تومان در ابتدای شهریورماه امروز به ۲۴۸هزار تومان رسیده است.

هر کیلوگرم دمبالیچه گوسفندی نیز از ۸۹هزار تومان در ابتدای شهریورماه امروز به ۱۱۲هزار تومان رسیده است.

قیمت روز گوشت

گوشت

رئیس شورای تامین‌کنندگان دام گفت: هم‌اکنون با حجم انبوهی از دام در دامداری‌ها روبه‌رو هستیم و روز به روز بر تعداد این دام افزوده می‌شود. او متوسط قیمت کنونی هر کیلو بره نر را ۷۵هزار تومان و گوساله نر را ۶۸ تا ۶۹هزار تومان اعلام کرد.

منصور پوریان می‌گوید: علی‌رغم افزایش هزینه‌های تولید، قیمت دام گوساله و گوسفند پایین است. به‌طوری‌که این موضوع در کنار نبود تقاضا در بازار منجر به ضرر و زیان دامداران شده است.

پوریان گفت: قیمت کنونی هر کیلو لاشه سبک بدون دنبه در عمده‌فروشی‌ها ۱۶۵هزار تومان و گوساله ۱۴۲هزار تومان است که به‌دلیل سودجویی عوامل واسطه و دلال با نرخ‌های بالاتری عرضه می‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    قیمت گوشت گوسفندمساوی است با روزانه۲کیلو خوراک کنسانتره نرخ آزاد از قرار. فی ۱۵۰۰۰ با هزینه ی حمل دوران آبستنی گوسفند از یک زایش تا زایش دیگر ۶ماه بعلاوه ۱۲ ماه پرورش بره ان هم اگر شانس نرباشد طول دوره ی تولید از انعقاد نطفه تا کشتار ۱۸ ماه مساوی با۵۴۰ روز وزن زنده حاصل بدون بلا ۵۰ کیلو گرم ۵۴۰ ضرب در۲ مساوی ۱۰۸۰ کیلو خوراک ضرب در ۱۵۰۰۰ مساوی با تقریبا ۱۶۰۰۰۰۰۰تقسیم بر ۲۵ کیلو گوشت خالص میشودازقرار کیلویی تقریبا ۶۰۰ هزارتومان بدون محاسبه زحمت دامدار