کد مطلب: ۵۵۷۶۵۴

جدیدترین قیمت گوشی‌های سامسونگ در بازار

جدیدترین قیمت گوشی‌های سامسونگ در بازار

امروز هفتم تیر در بازار، گوشی سامسونگ مدل Galaxy A01 با قیمت یک میلیون و ۷۷۰ هزار تومان در گروه پرفروش‌ترین‌ و ارزان‌ترین است که گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Z Fold2 با قیمت حدود ۴۱ میلیون تومان جزء گران‌ترین گوشی‌های این برند است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در میان گوشی‌های موبایل سامسونگ، موبایل‌های سری A آن در لیست پرفروش‌ترین‌های سامسونگ قرار دارد. در رتبه‌بندی‌های سامسونگ، موبایل‌های سری A، موبایل‌های میان‌رده و پایین‌رده از این برند محسوب می‌شوند.

رصد بازار نشان دهنده آن است که در حال حاضر گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A01 Core SM-A013G/DS دو سیم کارت با ظرفیت ۱۶ گیگابایت، با قیمتی در محدوده یک میلیون و ۷۷۰ هزار تومان در فهرست پرفروش ترین های سامسونگ است و جرو ارزان ترین های برند سامسونگ است.

در میان گران‌ترین های این برند محبوب می‌توان به گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy Z Fold2 LTE SM-F916B تک سیم‌کارت ظرفیت ۲۵۶ اشاره کرد که با قیمتی در حدود ۴۱ میلیون تومان به فروش می رسد.

همچنین گوشی موبایل سامسونگ مدل Galaxy A71 SM-A715F/DS دو سیم‌کارت ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت از پرفروش ترین موبایل های سامسونگ است که با قیمتی در حدود ۹ میلیون و ۸۴۰ هزار تومان به فروش می رسد.

در ادامه قیمت انواع گوشی‌های موبایل سامسونگ از فروشگاه‌های آنلاین جمع آوری شده است؛

گوشی

منبع: اقتصادنیوز

آخرین اخبار اقتصادی را از کانال تلگرام تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    قیمت گوشی q51