کد مطلب: ۵۵۵۲۴۲

قیمت گوشی موبایل در بازار امروز ۳۱ خرداد / افزایش فروش گوشی‌های اپل و سامسونگ

قیمت گوشی موبایل در بازار امروز ۳۱ خرداد / افزایش فروش گوشی‌های اپل و سامسونگ

قیمت انواع گوشی‌های موبایل سامسونگ، اپل، هوآوی و شیائومی در بازار امروز دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ را مشاهده می‌کنید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، در جدول‌های زیر، قیمت تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزان‌تر به فروش می‌رسند.

با توجه به کاهش قیمت دلار در چند روز گذشته قیمت‌ها در بازر موبایل با کاهش قیمت همراه نشده است و نسبت به هفته گذشته تغییر زیادی را ثبت نکرده است.

فروش گوشی‌‌های هوشمند ۵G سامسونگ به‌سرعت در حال رشد است

طبق تازه‌ترین اخبار، سامسونگ در سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۲۱ رشد بسیار سریعی در بخش فروش گوشی‌ هوشمند فایوجی تجربه کرده است؛ اما اپل با کاهش فروش ۲۳ درصدی، همچنان در جایگاه اول قرار دارد.

همان‌طور که صنعت گوشی هوشمند با گسترش نسل پنجم ارتباطات موبایل (۵G) در سطح جهان ادامه می‌یابد، تعداد محموله‌های به‌ فروش رفته گوشی‌ هوشمند ۵G‌ نیز در حال رشد است. به نقل از Androidheadlines و به گفته‌ی شرکت تحقیقاتی Strategy Analytics، آمار محموله‌های جهانی گوشی‌های ۵G در سه‌ماهه چهارم ۲۰۲۰ رشد خوبی تجربه کرده و در سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۲۱ به رکورد ۱۳۶ میلیون دستگاه رسیده است. رقم قبلی مربوط به سه‌ماهه‌ی چهارم ۲۰۲۰، تعداد ۱۲۸ میلیون دستگاه بود.

طبق اخبار منتشرشده، سامسونگ در سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۲۱ بیشترین رشد را در فروش گوشی‌ هوشمند ۵G داشته است. غول کره جنوبی در بازه‌ی مذکور ۱۷ میلیون دستگاه گوشی‌ ۵G به‌ فروش رسانده؛ درحالی‌که این رقم در سه ماه چهارم ۲۰۲۰، حدود ۹٫۵ میلیون دستگاه بود. پرچم‌دار اخیر سامسونگ، سری گلکسی اس ۲۱ نیز در کره جنوبی، آمریکای شمالی و مناطقی از اروپا فروش بسیار خوبی داشته است.

برند رو به رشد چینی، ویوو، با رشدی سریع به دومین رتبه‌ی فروش گوشی‌ هوشمند ۵G در سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۲۱ دست یافته است. فروش گوشی‌های ویوو به رقم ۱۹٫۴ میلیون دستگاه رسیده است که این تعداد در سه‌ماهه‌ی چهارم ۲۰۲۰، ۱۲ میلیون دستگاه بود. چین و اروپا دو بازاری بودند که بیشترین فروش گوشی‌ هوشمند ویوو فایوجی را داشتند.

انتظار می‌رود تعداد محموله‌های گوشی‌ هوشمند ۵G در طول سال ۲۰۲۱ و بعد از آن افزایش باید. رشد شدید فروش گوشی‌ فایوجی در سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۲۱ به دلیل افزایش تقاضا در چین، ایالات متحده و اروپای غربی بوده است؛ جایی که شبکه‌های بی‌سیم نسل بعد راحت‌تر از هر جای دیگر در دسترس هستند. پیش‌بینی می‌شود در سال جاری میلادی تعداد فروش جهانی گوشی‌ هوشمند ۵G به ۶۲۴ میلیون دستگاه برسد. رقم مذکور ۱۳۲ درصد رشد سالانه نسبت به ۲۶۹ میلیون دستگاه سال قبل نشان می‌دهد.

Capture 1

قیمت گوشی‌های شرکت سامسونگ

11 page 001 4

قیمت گوشی‌های شرکت هوآوی

12 page 001 4 scaled

قیمت گوشی‌های شرکت اپل

13 page 001 4

قیمت گوشی‌های شرکت شیائومی

14 page 001 4 scaled

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.