کد مطلب: ۵۳۴۳۱۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

قیمت روز گوشی موبایل امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ + جدول

قیمت روز گوشی موبایل امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ + جدول

محدوده قیمت انواع تلفن‌های همراه سامسونگ، اپل، هوآوی و شیائومی در بازار امروز چهارشنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ مشخص شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قیمت تمامی مدل‌هایی که دارای گارانتی معتبر هستند، با همان قیمت مصوب شرکت گارانتی آورده شده است، البته قیمت یک مدل با گارانتی‌های مختلف نیز ممکن است تفاوت‌هایی داشته باشد. تمامی مدل‌ها، دارای نسخه بدون گارانتی نیز هستند که در بازار با قیمتی ارزانتر به فروش می‌رسند.

قیمت گوشی‌های شرکت سامسونگ

در حال حاضر مهم‌ترین مدل سامسونگ در بازار جهان سری پرچمدار گلکسی نوت ۱۰ محسوب می‌شود که نزدیک به سه ماه از عرضه آن می‌گذرد. اما جدیدترین مدل‌های سامسونگ دو نسخه ارزان پرچمدار گلکسی S10 لایت و گلکسی نوت ۱۰ لایت هستند که قیمت مناسبی دارند. اما یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های سامسونگ مدل گلکسی A51 است این گوشی نسخه به روز شده میان‌رده محبوب A50 به حساب می‌آید که دوربین بهبودیافته و حاشیه‌های باریک‌تر نمایشگر آن به‌ همراه اندروید ۱۰ موجب شده بسیار مورد توجه و استقبال خریداران و مصرف‌کنندگان قرار بگیرد.

همچنین دوربین پشتی سه‌گانه گلکسی A50 در مدل A51 جای خود را به دوربین چهارگانه داده و این افزایش تعداد دوربین‌ها، افزایش وضوح تصویربرداری را نیز به همراه داشته است. اگر قصد خرید گوشی‌های پرچمدار را نداشته باشید، این محصول که در دسته میان‌رده سامسونگ قرار می‌گیرد گزینه مناسب و جذابی برای خرید است.

2006

قیمت گوشی‌های شرکت هوآوی

هرچند که پرچمداران جدید هوآوی معرفی شده‌اند، اما به نظر نمی‌رسد که سری میت ۳۰ را در بازار ایران ببینیم. پرچمداران ۲۰۱۹ این شرکت یعنی سری P30 و مدل‌های باکیفیتی همچون Y9، آنر ۱۰، آنر ۱۰ لایت و پی اسمارت در بازار موجود است که فروش بالایی دارند.

آخرین لیست قیمت گوشی‌های هوآوی در بازار:

2006 1

قیمت گوشی‌های شرکت اپل

شرکت اپل همواره تمرکز خود را بر عرضه مدل‌های محدود، اما باکیفیت گذاشته و این روند تا کنون جواب داده است. اپل شرکتی نیست که در طول سال ۱۰ مدل یا بیشتر وارد بازار کند، هدف این شرکت بازار میان‌رده نیز نیست و تنها به دنبال عرضه و فروش مدل‌های بالارده و پرچمدار است که در این راه بسیار موفق هم بوده. در حال حاضر از محبوب‌ترین مدل‌های این شرکت می‌توان به آیفون x و آیفون ۷ اشاره کرد، که در ادامه هم قیمت آیفون X و هم قیمت آیفون ۷ آورده شده است.

یکی از جدیدترین مدل‌های پرطرفدار شرکت اپل که به تازگی وارد بازار شده iPhone SE (2020) است، اگرچه این مدل قرار است محصولی مقرون به صرفه باشد اما پس از ورود به کشورمان قیمتی نجومی گرفته است. این تلفن هوشمند در حال حاضر با ۳ نوع حافظه ۶۴، ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی عرضه شد است.

در جدول زیر آخرین قیمت گوشی‌های اپل در بازار را مشاهده می‌کنید:

2006 2

قیمت گوشی‌های شرکت شیائومی

شیائومی در چند سال اخیر با بازاریابی صحیح و ارائه محصولات باکیفیت و بسیار ارزان توانست به یکی از قطب‌های اصلی تلفن‌ همراه در جهان تبدیل شود. این شرکت همواره از فناوری‌های نوین در محصولات خود استفاده می‌کند که به فروش مدل‌های آن کمک فراوانی می‌کند.

لیست آخرین قیمت‌ گوشی‌های شیائومی:

2006 3

آخرین اخبار اقتصادی را در سایت تجارت‌نیوز دنبال کنید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام ببخشید میشه بگین قیمت گوشی

  • ناشناس

    چرا تو نوشته هاش قیمتشون نزده فقط قینوس گفته

  • ئامانج

    سلام چرا قیمت گوشی شیائومی پوکو ام ۳رو نزاشتید

  • باران

    من که از خبرها تون خیلی دوست دارم

  • ناشناس

    A52قیمت روزچقدراست

  • میلاد

    نظرم اینه ک قیمت گوشی ها نا مشخص هست

  • یوسف

    خوب است ممنون

  • سوگند

    ای خدا من آیفون پرو مکس خریدم ۲۰ملیون الان شده ۱۵ ملیونننن

  • F

    قیمت A50 چند هست