کد مطلب: ۶۹۵۲۴۸

نوآوری دیگری از سایپا/ خودرو ترکیبی + فیلم

نوآوری دیگری از سایپا/ خودرو ترکیبی + فیلم

سایپا در افتتاحیه نمایشگاه تحول صنعت خودرو از خودرو جدید خود رونمایی کرد. گفته می‌شود این خودرو برقی بوده و به تولید انبوه نرسیده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، نکته مهمی که توجه‌ها را به این خودرو جلب کرده ظاهر خودرو جدید سایپا است که ترکیبی از ساینا S و تیبا ۲ می‌باشد.

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان ، با آغاز هفته دولت افتتاحیه نمایشگاه تحول صنعت خودرو در نمایشگاه بین‌المللی با حضور شرکت‌های خودروسازی داخلی در معرض دید همگان قرار گرفت. در این نمایشگاه شرکت خودروسازی سایپا از محصول عجیب و غریب خود رونمایی کرد. به طوری که این خودرو از جلو ساینا S و از عقب تیبا ۲ است. ویدیو این ماشین را می‌توانید در این خبر مشاهده کنید.

بررسی‌ها نشان می‌دهد ظاهرا خودرو عجیب سایپا به‌عنوان یک خودرو برقی بوده و نمونه اولیه است و شاید به تولید انبوه نرسیده باشد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    خیلی خندیدم مرسی :)))

    • ناشناس

      🤣🤣🤣🤣🤣🤚

  • ناشناس

    حاصل‌ازدواج‌تیباوساینا

    • ناشناس

      ازدواج این دو خودرو بچه شونه چی در میاد

  • Sam

    واقعا خسته نباشید.از تیم خبره و کاربلد طراحی هم تشکر میکنم.ما به شما مدیون هستیم با این خودروی ک طراحی کردین.کره و المان باید از شما یاد بگیرن.خدا قوت

  • ناشناس

    بسیار خوشحالم که کشورم درشرایط تحریم خودروی برقی هم میخواد تولید کنه حالا اینکه در یک ضرب العجل، ترکیبی درستش کرده خیلی هم مهم نیست . به امید روز های بهتر و خودروی آب سوز اختراع ایرانی و کوری هر چه بیشتر دشمنان ایران.