کد مطلب: ۶۹۲۳۷۲

محصول جدید ایران خودرو/ به‌زودی خودرویی دیگر به بازار می‌آید

محصول جدید ایران خودرو/ به‌زودی خودرویی دیگر به بازار می‌آید

ایران خودرو به زودی برنامه عرضه هایما S8 را کلید می‌زند. براساس اعلام مدیر عملیات این خودروساز قرار است برنامه فروش هایما S8 را همسو با افزایش ظرفیت تولید این محصول افزایش دهد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، محصولات جدید خودروسازان به تدریج به سبد محصولاتی ایران خودرو اضافه می‌شوند.

به نقل از اکوایران ، کیوان پناهی گفت ظرفیت تولید محصول هایما براساس نیاز بازار افزایش می‌یابد.

آن طورکه این مدیر خودرویی می‌گوید قرار است ایران خودرویی‌ها این محصول جدید را در قالب فروش فوق العاده، فروش فوری و پیش فروش عرضه شود.

پناهی افزود: در حال حاضر محصول هایما S5 و S7 در سایت ایران خودرو خراسان به تولید می‌رسد و به‌زودی محصول جدید خانواده هایما به نام S8 به سبد تولیدات این شرکت افزوده خواهد شد.

این خودروساز قصد دارد تا با توجه به استقبال مشتریان از این محصول برنامه ریزی برای افزایش ظرفیت تولید آن را در دستور کار قرار دهد.

مدیر عملیات ایران خودرو تاکید کرد تا پایان سال چند مرحله فروش فوق العاده، فوری و پیش‌‌فروش با موعد تحویل سه ماهه و با ظرفیت مناسب درنظر گرفته شده است.

پناهی می‌گوید اجرای بخش‌نامه‌های فروش، سبب افزایش عرضه به بازار و تامین نیاز مشتریان خواهد شد.

هایما S8 در چهارمین نمایشگاه خودروی تهران در شهر آفتاب در اواخر اردیبهشت ماه در غرفه ایران خودرو حاضر بود و از آن رونمایی شد. با حضور این خودرو در سبد محصولاتی ایران خودرو جمع اعضای خانواده هایما به سه محصول خواهد رسید.

هایما S5 و هایما S7 دیگر محصولات این خانواده محسوب می‌شوند.

اعضای خانواده هایما تنها محصولات ایران خودرو هستند که جای خالی مدل‌های SUV و کراس اوور را در خطوط تولید این خودروساز پر می‌کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    اینها را به اروپا صادر کنید
    ملت چنین پولی ندارن

  • ناشناس

    دستتون درد نکنه که به فکر مردمید. با این ماشین های ۵۰۰ ۶۰۰ میلیونی واقعا عامه مردم دعاگوی شما هستند که نیاز بازار رو تامین می کنید.
    خدا اجرتون بده ……

  • ناشناس

    چه زمانی میخواهید قرعه کشی کنید بگید دیگه هی از دروغ میگن هیچ چیزی در خبر نیست

  • رسول

    ایا به نظر شما یک کارمند بد بخت که ماهی ۵ یا ۶ میلیون حقوق میگیره چقدر باید صبر کنه و پولش رو جمع کنه تا از این ماشین های شما بخره خدا باید به ما بد بخت ها رحم کنه واز ما بهترون سوار این ما شین ها شوند فقط میتونم بگم خدا به دا دمون برس