کد مطلب: ۶۵۲۵۳۹

مدارس تهران فردا تعطیل می‌شود؟/ تهران وارد وضعیت بنفش شد

مدارس تهران فردا تعطیل می‌شود؟/ تهران وارد وضعیت بنفش شد

معاون عمرانی استاندار تهران در خصوص تعطیلی مدارس در روزهای آتی صحبت کرد. برای دریافت جزئیات این خبر را دنبال کنید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، مدارس تهران فردا تعطیل می‌شود؟

به نقل از فارس ، عابد ملکی معاون عمرانی استاندار تهران در خصوص تعطیلی مدارس به دلیل آلودگی هوا در روزهای آتی گفت: باید در این زمینه در کمیته اضطرار تصمیم گیری صورت گیرد.

وی ادامه داد: امروز کمیته اضطرار تشکیل جلسه می دهد و قطعاً اطلاع رسانی صورت می‌گیرد تا شهروندان مثل امروز دچار سرگردانی نشوند.

وی به بحث آلودگی هوا در تهران اشاره کرد و گفت: آلودگی هوا بر روی سلامت شهروندان تاثیر منفی دارد .در کمیته اضطرار آلودگی هوا، حفظ سلامت شهروندان برای ما در اولویت قرار دارد.

معاون عمرانی استاندار اضافه کرد: سازمان هواشناسی باید میزان آلایندگی ها در شهر را اعلام کند.

در حال حاضر کیفیت هوای تهران با شاخص ۲۱۳ در وضعیت بسیار ناسالم (بنفش) قرار دارد و افراد باید از فعالیت‌های طولانی یا سنگین خارج ازمنزل خودداری کنند چراکه در این شرایط احتمال بروز عوارض جدی بر سلامت افراد جامعه افزایش می‌یابد.

از عصر روز گذشته کیفیت هوای تهران کاهش یافت و به تدریج بر شدت آلودگی افزوده شد.

اکنون شاخص کیفیت هوا با عبور از عدد ۲۰۰ وارد وضعیت بسیار ناسالم شده و ذرات معلق کمتر از ۱۰ میکرون باعث بروز این وضعیت شده است.

اما با توجه به پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوا مبنی بر اینکه کیفیت هوا روز آینده در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار خواهد داشت، هوای ناسالم در تهران پایدار نخواهد بود و به تدریج از شدت آن کاسته خواهد شد.

در حال حاضر ۱۰ ایستگاه سنجش کیفیت هوا در وضعیت بسیار ناسالم، شش ایستگاه در وضعیت ناسالم برای همه گروه‌ها و دو ایستگاه در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام واقعا بیشتر و بی کفایت تر از دولت ندیدم خودشون مصخره هستن مردمو رو هم سرکار گزاشتن با آین تصمیمتون بخوره تو سرتون

  • مرادی

    تعطیل کنید فقط فردا رو جون هر احد الناسی که دوست دارید

  • ناشناس

    به خاطرگران‌ شدن نان و آرد و این زهرماریاست ‌شلوغی مردم‌ که باز فک نکنم بخاری از ملت باند بشه

  • ناشناس

    چرا مردم ما با این همه بلایی که سرش میاد فکر میکنن اگر شکایت کنن برای این ها مهم هست عزیزم هرچقدر تو بگی حتی اگه همه ی ملت بگن برای این ها مهم نیست شنیدین که میگن تا نباشد چوب تر فرمان نبرد گاو و خر حکایت این هاست با حرف و شکایت مصالحت آمیز درست نمیشه

  • ناشناس

    بابا گلوی ماها سوخت تومدرسه دیگه دنبال چی هستین

  • ناشناس

    آقا این مملکت رو سپردن به امام زمان. آلودگی رو دعا کن باد بیاد خشکسالی رو دعا کن بارون بیاد. مشکلات اقتصادی رو هم دعا کن تحریم ها رفع بشه. شما چه غلطی می خواین بکنین

  • امیرحسین

    داداش خسته نباشید من اینو ده روز خوندم

  • ناشناس

    خدایا. من سرکارنرم ولله کرایه خونه. بدبخت میشم. الان ۱۸ ماه نشستم. به امام حسین ۵ ماه ندادم کرایه… عجب. صاحبخانه ای باخانواده. متین. باابرو. ولی بادوتا بچه تورم گرانی. پیش پول کم… ولله شرمنده. این خامواده صاحبخانه شدم…. یکبار شیرپاک خورده. پست ماخورد…. ولی ازبیکاری. بی پولی. بنده خدا. زنگ هم نمیزنه…. خدایا برسون اینها راپشیمان ازکارشون نکنم…. ولله فهمید گرفتارم.. یکسال درخانه نیامد…. الهی. روح پدرومادرت. همیشه شاد وخندان باشن. … ـ

  • ناشناس

    ترو خدا تعطیل کنید دختر ابتدایی مریض شده

  • ایمانی

    لطف کنید سریع تر اطلاع بدید اون سری هم بچه ها رفتن مدرسه ولی در خصوص مدارس تعطیل بود زودتر اعلان کنید ممنون میشیم