خبر فوری:

کد مطلب: ۴۰۳۶۸۴

قمی مطرح کرد:

مردم برای خرید خانه عجله نکنند

مردم برای خرید خانه عجله نکنند

رئیس اتحادیه املاک کرج با اشاره به کاهش 30 درصدی قیمت مسکن در دو ماه گذشته گفت: پیش‌بینی می‌شود کاهش قیمت تا بهمن ادامه داشته باشد و به همین دلیل مردم برای خرید عجله نداشته باشند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، محمد قمی رئیس اتحادیه املاک کرج با اشاره به رکود موجود در بازار مسکن گفت: طی دو ماه گذشته قیمت مسکن حدود ۳۰ درصد کمتر شده است.

قمی ادامه داد: در طول مدت گذشته قیمت‌ها به صورت بی رویه بین ۱۰۰ تا ۲۵۰ درصد رشد کرده بوده و این رشد بی رویه متوقف شده و قیمت‌ها در حال کم شدن است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر خریدار کمی برای مسکن وجود دارد و پیش‌بینی می‌شود کاهش قیمت تا بهمن ادامه داشته باشد و به همین دلیل مردم برای خرید عجله نداشته باشند.

رئیس اتحادیه املاک کرج اظهار کرد: اگرچه کاهش‌ قیمت اخیر تأثیری بر کاهش اجاره‌ها نداشت اما پیش‌بینی می‌شود در فصل نقل و انتقال سال بعد شاهد اثر کاهش قیمت مسکن بر هزینه اجاره هم باشیم.

قمی در خصوص طرح منطقه‌بندی تعیین هزینه اجاره مسکن هم اعلام کرد: هیچ اتفاق جدیدی در این خصوص رخ نداده است.

وی در پایان اعلام کرد: یکی از دلایل کاهش قیمت مسکن خروج نقدینگی از این بازار است و گفته می‌شود با توجه به وضعیت دلار و خودرو این نقدینگی به سمت بورس رفته است.

منبع: ایسنا

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • مجمد

    وقتی بهای تمام شده ساخت همچنان بالا است، وقتی نهاده های ساختمانی بجای کاهش با افزایش نرخ به جهت رکود صنعت دست به گریبان است، دیگر کاهش قیمت جدی وجود ندارد و آنچه شاهد هستیم فزونی عرضه بر تقاضا میباشد که دلیلش فقر مردم است