کد مطلب: ۴۳۳۹۰۶

یک مسیر طلایی و بدون جایگزین برای ساخت آینده مالی فرزندانتان

یک مسیر طلایی و بدون جایگزین برای ساخت آینده مالی فرزندانتان

در گذشته قلک یکی از ابتدایی‌ترین وسیله‌های جمع کردن پول نقد و سرمایه‌گذاری برای آینده بود اما با تحولات اقتصادی و به وجود آمدن بانک‌ها حضورفیزیکی قلک‌ها در زندگی کمرنگ‌تر شد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، شاید در این دوره اقتصادی که بسیاری از خانواده‌ها با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کنند، صحبت از آینده نگری دشوار باشد.

هنگامی که با بسیاری از مردم هم کلام می‌شویم، شاید اندک امیدی به آینده خود و فرزندانشان داشته باشند اما زندگی ادامه دارد و نمی‌توان این حقیقت مهم را نادیده گرفت.

کودکانی که امروز پیش روی ما مشغول بازی و تفریح هستند بزرگ خواهند شد و هزینه‌ها و نیازهایشان نیز همراه با آنها بزرگتر خواهد شد و برای تامین هزینه‌هایی مانند هزینه های تحصیل، ازدواج، خرید مسکن، جهیزیه و … نیاز به کمک والدین خود خواهند داشت.

این مهم قطعا می‌تواند از حالا فشارهای روانی زیادی را به والدین و سبک زندگی آنها وارد کند، ولی اگر یک راه برای حل این مشکلات و کاهش این استرس و فشارهای روانی وجود داشته باشد چقدر بر رفتار والدین تاثیرگذار خواهد بود؟

خرید قلک‌های سفالی از دیرباز در خانواده‌های ایرانی مرسوم بوده و والدین سعی می‌کردند تا کودکان را از ابتدا با اهمیت سرمایه گذاری آشنا کنند.

پس از مدتی این قلک‌ها تبدیل به حساب های بانکی کودکان شد و والدین نیز مثل گذشته تلاش کردند با باز کردن این نوع حساب ها برای کودکان نگاهی آینده نگرانه به زندگی دلبندشان داشته باشند.

اما هیچ کدام از این روش‌ها با وجود تورم و نرخ سود ثابت بانک ها نمیتوانست برای آینده کودک تضمینی باشد .

شاید راهکارهای دیگری شبیه بورس نیز به ذهنتان برسد ولی سرمایه‌گذاری در بورس نیز ریسک بزرگی است، چرا که اگر اطلاعات و سواد کافی برای حضور در این بازار پر فراز و نشیب را نداشته باشید، قطعا با شکستی بزرگ روبرو خواهید شد.

کاش همه چیز به سادگی گذشته بود و میتوانستیم فقط با یک قلک به اهداف آرزوهایمان برسیم!

کاش قلک ها فراموش نشده بودند و می توانستیم با شکستن آنها در زمان نیاز، مشکلات فرزندانمان را حل کنیم.

اگر بگوییم که همین امروز قلک ها دوباره بازگشته اند، اما با یک ویژگی متفاوت چه حسی دارید؟

باید بگوییم دیگر داخل این قلک ها خبری از پول نیست، داخل آن ها، جادویی برای ساخت یک آینده رویایی است.

معرفی کمپین قلک جادویی بیمه ماهان

دنیای قلک‌های جادویی بیمه ماهان همان سرزمین عجایبی است که در کارتون‌های زمان کودکی دیده‌ایم.

شاید تصور یک آینده روشن و رویا پردازی برای فرزندانمان در حال حاضر با شرایط حاکم، کمی دور از ذهن باشد، اما اگر امروز دست‌ به ‌کار شویم می‌توانیم برای آینده فرزندانمان یک آینده رویایی و بدون دغدغه را تضمین کنیم؛ اما چطور؟

همه ما با کمک کمپین قلک جادویی این فرصت را خواهیم داشت تا با کمک بیمه ماهان اولین قدم را برای ساخت آینده فرزندانمان محکم تر برداریم.

روش شرکت در مسابقه بزرگ قلک جادویی

برای این کار کافیست وارد صفحه کمپین قلک جادویی شوید و پس از واردکردن مشخصات خود و تاریخ تولد فرزند یا فرزندانتان یکی از قلک هایی که در صفحه وجود دارد را برای شکستن انتخاب کنید.

پس از شکسته شدن قلک، جایزه شما نمایش داده می‌شود و می‌توانید انتخاب کنید که شانس مجدد شکستن قلک ها را دریافت کنید یا جایزه خود را.

جایزه شما از یک ماه تا یک سال بیمه عمر و سرمایه‌گذاری کودکان خواهد بود.

این جایزه فقط یک بیمه معمولی نیست، بلکه بیمه و تضمین‌کننده آینده رویایی فرزند شما است.

« برای ورود به سرزمین قلک های جادویی کلیک کنید »

بیمه عمر و سرمایه‌گذاری فرزندان

همان‌طور که گفتیم با شکستن قلک جایزه ویژه بیمه عمر و سرمایه‌گذاری به شرکت‌کنندگان تعلق خواهد گرفت.

شاید برای بسیاری از ما نام بیمه همراه شده باشد با حادثه، بیماری و خسارت. اما این بیمه کاملاً متفاوت است، چراکه پوشش اصلی این بیمه‌نامه، آینده را بیمه می‌کند.

بیمه عمر و سرمایه‌گذاری کودکان یکی از مهم‌ترین بیمه‌نامه‌ها در جهان است.

بیمه عمر علاوه بر پوشش‌های درمان و بیماری، یک راه سرمایه‌گذاری مطمئن برای آینده فرزندان است.

در این بیمه حق بیمه پرداختی شما هرسال جمع می‌شود و به آن سود تعلق خواهد گرفت. در طی سال‌های قرارداد بیمه این حق بیمه‌ها جمع می‌شود و به مبلغی قابل‌توجه تبدیل می‌شود و در انتها به فرزند شما پرداخت می‌شود تا سرمایه‌ای برای شروع زندگی داشته باشد.

در کنار این سرمایه‌گذاری، در تمام این سال‌ها فرزند شما تحت پوشش بیمه درمانی قرار خواهد گرفت و تا 500 میلیون هزینه‌های درمانی بیماری‌های خاص به او تعلق خواهد گرفت.

وام بدون ضامن و دردسر

خیلی مواقع پدر و مادر می‌خواهند خواسته‌های فرزند خود را برآورده سازند اما مشکلات مالی جلوی این کار را می‌گیرد.

کلاس‌های فوق‌برنامه و هزینه‌های تحصیلی نیز بخش دیگری از هزینه‌های فرزندان است که بعضاً به دلیل مشکلات مالی نادیده گرفته می‌شود.

یکی از مزایای بیمه عمر و سرمایه‌گذاری امکان دریافت وام است. وامی که نه نیاز به ضامن دارد، نه نیاز به کاغذبازی.

با وام بیمه عمر و سرمایه‌گذاری می‌توان بسیاری از آرزوها و نیازهای فرزندان را برطرف کرد.

این وام از حق بیمه پرداختی خود شما پرداخت می‌گردد و در طول قرارداد بیمه عمر می‌توانید هرچند بار که نیاز داشته باشید وام بگیرید.

دعوت کن، شانس دوباره بگیر !

در کمپین قلک جادویی جایزه‌ها از 1 ماه تا 1 سال بیمه عمر و سرمایه‌گذاری فرزندان قرار داده‌شده است و هر نفر یک شانس برای شکستن قلک دارد.

اما این فرصت برای شرکت‌کننده‌ها فراهم‌شده تا به ازای دعوت از 5 نفر یک شانس مجدد برای شکاندن قلک دریافت کنند.

البته در کنار شانس مجدد، به کسانی که 5 نفر را دعوت کنند یک جایزه از طرف بیمه ماهان ارسال خواهد شد.

بیمه ماهان حامی آینده فرزندان

فروشگاه آنلاین بیمه ماهان در کنار فروش بیمه‌های شخص ثالث، بدنه، بیمه آتش‌سوزی، بیمه مسافرتی، بیمه تکمیلی انفرادی و بیمه آسانسور توجه ویژه‌ای به بیمه عمر در رشته بیمه بازنشستگی زنان خانه‌دار و بیمه عمر و سرمایه‌گذاری فرزندان دارد.

این فروشگاه با راه‌اندازی کمپین قلک جادویی در تلاش است تا فرهنگ خرید بیمه عمر برای کودکان و نوجوان‌ها را در بین خانواده‌ها ایجاد کند و گامی مثبت در جهت ساخت آینده روشن برای کودکان ایران‌زمین بردارد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.