کد مطلب: ۶۲۵۴۴۸

سخنگوی سازمان هواپیمایی:

هیچ شرکت هواپیمایی حق افزایش قیمت بلیت را ندارد

هیچ شرکت هواپیمایی حق افزایش قیمت بلیت را ندارد

سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: کاهش ظرفیت مسافر تا ۶۰ درصد هنوز به سازمان هواپیمایی ابلاغ نشده و هیچ شرکت هواپیمایی حق افزایش قیمت بلیت به این بهانه را ندارد.

به گزارش تجارت‌نیوز ، میر اکبر رضوی گفت: در صورت پذیرش مسافر تا ۶۰ درصد هیچ افزایش قیمتی بر روی بلیت‌ها صورت نخواهد گرفت و شرکت‌های هواپیمایی برنامه‌ای برای افزایش قیمت بلیت در این مدت ندارند.

به گفته سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور، مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر کاهش ظرفیت پذیرش مسافر در پرواز‌های داخلی تا ۶۰ درصد هنوز به سازمان هواپیمایی کشوری ابلاغ نشده و درصورت ابلاغ بلافاصله به ایرلاین‌ها اعلام می‌کنیم.

او می‌گوید: صدور بلیت هواپیما در پرواز‌های داخلی و خارجی براساس کارت واکسن یا تست پی سی آر منفی است و هیچ بلیتی برای افرادی که کرونا دارند صادر نمی‌شود.

با شیوع مجدد ویروس کرونا اومیکرون امروز سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا از ابلاغ محدودیت‌های جدید برای پرواز‌های داخلی مانند کاهش ظرفیت پذیرش مسافر تا ۶۰ درصد خبر داد این در حالی است که از آذرماه امسال پذیرش مسافر تا ۶۰ درصد در ناوگان حمل ونقل عمومی از جمله پرواز‌ها لغو شده بود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.