کد مطلب: ۴۶۹۶۹۰

موتور دانکر آلمان

موتور دانکر آلمان

اگر در بین برندهای معتبر موتور برای درب اتوماتیک شیشه‌ای تحقیق کرده باشید؛ مسلما با نام موتور دانکر آلمان برخورد خواهید کرد. آلمان یکی از کشورهای صنعتی گسترده است که محصولات آن در حوزه قطعات و خودرو جزء بهترین‌ها به شمار می‌رود.

موتور دانکر یکی از بهترین موتورهای در حال حاضر برای درب اتوماتیک شیشه‌ای است.

درب اتوماتیک شیشه‌ای امروزه در مراکز خرید، فروشگاه‌ها، بانک‌ها و …استفاده فراوانی می‌شود؛ چرا که ویژگی‌های زیادی دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به سهولت رفت و آمد بدون نیاز به نیروی دست، زیبایی ظاهری، طول عمر و دوام بالا و …. اشاره کرد. درب اتوماتیک شیشه‌ای از انواع اقسام مختلفی برخوردار است که با توجه به مدل آن‌ها متفاوت است که پرکاربردترین آن‌ها درب اتوماتیک کشویی است.

موتور مهمترین قطعه درب اتوماتیک شیشه‌ای

درب اتوماتیک شیشه‌ای از قطعات متعددی تشکیل شده است که کارکرد همه آن‌ها در کنار هم سبب شده تا درب بتواند به خوبی کار کند. شاید به جرات می‌توان گفت موتور مهمترین قطعه برای درب اتوماتیک شیشه‌ای است. موتور سبب شده تا قطعات درب اتوماتیک شیشه‌ای در کنار همدیگر بتوانند کار کنند. از طرفی این که چه برندی با چه کیفیتی برای درب اتوماتیک شیشه‌ای استفاده می‌شود تاثیر خیلی زیادی در کیفیت کارکرد درب اتوماتیک دارد. موتور اگر مرغوب نباشد نه تنها درب به خوبی کار نمی‌کند بلکه در کارکرد سایر قطعات هم مشکل ایجاد می‌کند.

معرفی موتور دانکر آلمان

اگر در بین برندهای معتبر موتور برای درب اتوماتیک شیشه‌ای تحقیق کرده باشید؛ مسلما با نام موتور دانکر آلمان برخورد خواهید کرد. آلمان یکی از کشورهای صنعتی گسترده است که محصولات آن در حوزه قطعات و خودرو جزء بهترین‌ها به شمار می‌رود. به همین دلیل این برند که محصول کشور آلمان است توانسته در بین بازارهای داخلی و خارجی قطعات درب اتوماتیک شیشه‌ای بهترین باشد و سالانه به سراسر دنیا صادر شوند. در بازار داخلی موتور دانکر آلمان شهرت بالایی داشته و فروش خیلی خوبی دارد.

photo 2020 08 12 18 22 31

ویژگی‌های موتور دانکر آلمان

مسلما اگر یک محصول نسبت به دیگران برتر است، یک سری ویژگی‌ها و به اصطلاح نقاط متمایز کننده دارد. موتور دانکر المان برای کارکرد نیاز به زغال ندارد. همچنین موتور دانکر آلمان یکی از برتری‌هایی که دارد این است که صدا تولید نمی‌کند. سر و صدا از ویژگی‌های قالب موتورهاست و بسیاری از افراد از آن ناراضی هستند. در صورتی که این موتور این ویژگی را ندارد و همه چیز در آن ساکت و آرام اتفاق می‌افتد، یکی دیگر از ویژگی‌های مرتبط با موتور دانکر، طول عمر قطعات آن است. اگر بخواهید موتور یک درب را هی تعویض کنید پس از مدتی برای شما کارایی نخواهد داشت. موتور دانکر آلمان طول عمر بالایی دارد و اگر از آن به درست استفاده شود چندین سال بدون نیاز به هیچ‌گونه سرویس و تعمیر برای شما به خوبی و خوشی کار می‌کنند.

ویژگی‌های موتور دانکر آلمان در یک نگاه

  • امکان استفاده برای درب با رفت و آمد بالا
  • عدم نیاز به استفاده از زغال
  • قابلیت ایستادن خودکار پس از اصابت کردن با اشیا
  • عدم نیاز به سرویس‌های گوناگون
  • دارای قطعات با کیفیت

موتور دانکر آلمان اصل و اورجینال

با توجه به این محصولات با کیفیت در هر حوزه‌ای در بازار فروش اهمیت و مشتریان زیادی دارند. متاسفانه برخی تولیدکنندگان سودجو، محصولات فیک و بی‌کیفیت آن‌ها را به بازار عرضه می‌کنند که تقلبی هستند. موتور دانکر تقلبی اصلا کیفیت و ویژگی موتور دانکر اصلی را ندارد و نمی‌توان از آن انتظار داشت مانند موتور دانکر آلمان اصلی کار کنند و طول عمر داشته باشند. از این‌رو در زمانی که می‌خواهید موتور دانکر بخرید حتما به اصالت آن توجه کنید تا هزینه خود را هدر نداده باشید. موتور دانکر آلمان اصل یک سری ویژگی‌ها دارد روی آن شناساسه است و لیبل دارد. ضمنا با لمس قطعات دانکر آلمان می‌توان به مرغوبیت آن هم پی برد از این رو بهتر است در زمان خرید موتور از یک فرد با تجربه هم کمک بگیرید.

photo 2020 08 12 18 22 50

نوین تکنیکال

یکی از راهکارها برای این که بتوانید درب اتوماتیک با قطعات اصل و اورجینال تهیه کنید این است که به سراغ فروشگاه‌های تخصصی برای خرید بروید. نوین تکنیکال با سال‌ها سابقه در زمینه فروش درب اتوماتیک شیشه‌ای فعالیت می‌کند. کارشناسان نوین تکنیکال پیش از خرید درب به مشتریان مشاوره کامل ارائه داده و به آن‌ها کمک می‌کنند تا بهترین محصول را برای خودشان خرید کنند. ضمنا نوین تکنیکال از معدود مجموعه‌هایی است که قطعات را به صورت جداگانه عرضه می‌کنند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    موافقم