خبر مهم:

کد مطلب: ۵۸۲۹۸۸

میزان تسهیلات طرح جهش تولید مسکن چقدر است؟

میزان تسهیلات طرح جهش تولید مسکن چقدر است؟

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: تمامی طرح‌های حمایتی مسکن مشمول مشوق‌ها و تخفیف‌های دولتی هستند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، محمود محمودزاده، معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی در نشست خبری امروز خود با اشاره به اینکه قانون جهش تولید و طرح اقدام ملی همگی جزو طرح‌های حمایتی دولت در حوزه مسکن محسوب شده‌اند و در راستای سیاست تولید مستمر مسکن برنامه‌ریزی و اجرا می‌شوند، توضیح داد: تمامی طرح‌های حمایتی مسکن مشمول مشوق‌ها و تخفیف‌های دولتی هستند.

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: در جلسه‌ای که با موضوع مسکن به ریاست رئیس‌جمهور تشکیل شد تاکید بر اجرای طرح جهش تولید مسکن و گسترش آن شد که جزو سیاست‌های پیش‌روی وزارت راه و شهرسازی است.

محمودزاده با اشاره به اینکه دولت هیچ واحد مسکونی را نمی‌سازد و تنها بسترسازی برای تولید مسکن می‌کند، تصریح کرد: سیاست بزرگ دولت و وزارت راه و شهرسازی تولید مستمر و انبوه مسکن است.

او بیان کرد: هر امتیازی که دولت بتواند برای مسکن حمایتی مصوب کند به تمامی پروژه‌ها از جمله طرح اقدام ملی و جهش تولید مسکن، تعلق می‌گیرد. به عنوان نمونه افزایش سقف وام مشمول واحدهای آغاز شده و در حال تکمیل خواهد شد و همچنین تخفیف‌های اعمال شده برای طرح جهش تولید مسکن شامل حال طرح اقدام ملی مسکن نیز می‌شود.

این مقام مسئول درباره میزان تسهیلات وام ساخت مسکن هم گفت: میزان ساخت وام مسکن هم مشخص شده است و براساس قیمت تمام شده متفاوت است.

منبع: باشگاه خبرنگاران

آخرین اخبار حوزه مسکن را در صفحه مسکن تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    اگه یک کارگر پول داشت که از اول خونه دار میشد با دادن وام هشصت میلیونی که ماهی هشت میلیون قسطش چطوری ثبت نام کنه تازه با چند تا ضامن چه فایده داره

  • ناشناس

    ما زمین خودمون داریم.چقدر وام ساخت بهمون تعلق میگیره؟