کد مطلب: ۴۱۷۸۷۰

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

آغاز ثبت نام مسکن ملی در تهران / جاماندگان از چند استان نیز نام‌نویسی کنند

آغاز ثبت نام مسکن ملی در تهران / جاماندگان از چند استان نیز نام‌نویسی کنند

مرحله اول طرح مسکن ملی که ثبت نام استانی بوده در پله آخر خود قرار دارد و متقاضیان از سه استان تهران، البرز و قزوین می‌توانند از ساعت 10 نسبت به ثبت نام در این طرح اقدام کنند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، ثبت نام مسکن ملی بیش از یک ماه است که به طور جدی آغاز شده و امروز با ثبت نام آخرین گروه استانی که شامل استان‌های تهران، البرز و قزوین می‌شود، نام‌نویسی اولیه به اتمام می‌رسد.

طرح مسکن ملی به صورت پایلوت در شهریور ماه در استان کرمان انجام شد و از 21 آبان ماه ثبت نام برای دیگر استان‌ها نیز آغاز شد و تا به الان نام‌نویسی متقاضیان از 28 استان انجام شده است.

همزمان با ثبت نام سه استان باقی مانده، ظرفیت جدید برای ثبت نام در برخی از شهرهای استان‌های اصفهان، خراسان جنوبی، هرمزگان، زنجان و کرمان نیز در نظر گرفته شده است.

براساس اطلاعیه جدید سامانه اقدام ملی تولید مسکن شرایطی برای ثبت نام در این استان‌ها در نظر گرفته شده است که بدین شرح است: متقاضیان شهر تهران صرفا می‌توانند در شهرهای جدید پرند، پردیس، هشتگرد و ایوانکی ثبت نام نمایند.

برای متقاضیان شهرهای چهاردانگه و احمدآباد مستوفی (واقع در شهرستان اسلامشهر)، شهر نصیرآباد (واقع در شهرستان رباط کریم)، شهرهای گلستان، صالحیه و نسیم شهر (واقع در شهرستان بهارستان)، صرفا امکان ثبت نام در شهر جدید پرند وجود دارد.

متقاضیان شهرهای فشم، شمشک و لواسان (واقع در شهرستان شمیرانات) و شهرهای رودهن، بومهن، آبسرد و آبعلی (واقع در شهرستان دماوند)، صرفا می‌توانند در شهر جدید پردیس ثبت نام کنند.
برای متقاضیان شهرهای ری، حسن آباد، باقرشهر، کهریزک و قیام دشت (واقع در شهرستان ری)، شهر جوادآباد واقع در شهرستان ورامین)، ارجمند (واقع در شهر فیروزکوه) و متقاضیان شهرهای شهرستانهای پاکدشت، پیشوا، قرچک و ورامین علاوه بر شهرخودشان (درصورت وجود ظرفیت) امکان ثبت نام در شهر جدید ایوانکی وجود دارد.

متقاضیان از شهرهای صباشهر، وحیدیه، شاهدشهر، فردوسیه، باغستان و اندیشه (واقع در شهرستان شهریار) شهرقدس (واقع در شهرستان قدس) و شهر ملارد (واقع در شهرستان ملارد)، می‌توانند در شهر جدید هشتگرد ثبت نام کنند.

برای متقاضیان شهر بم، ثبت نام در شهر بروات امکان‌پذیر است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    همش سرکاری بود مگه میشه انقدر زود پربشه ظرفیت هیشکی نتونسته ثبت نام کنه پس اونایی که ثبت نام کردن کین؟؟

  • ناشناس

    خدا لعنتشون کنه من که نتونستم ثبت نام کنم واقعا مسخرست مستاجر نمیتونه پس چه طرحیه این طرح

  • ناشناس

    همش سرکاری.بودجه کم اوردن.خرنشیدپول ندین.خوددانید..

  • ناشناس

    میخواهید دوباره پولهای مردم را به جیب بزنید. بیست سال طول میکشه تا خونه تکمیل بشه

  • ناشناس

    سلام من هم نتونستم موقع ثبت نام استان سمنان ثبت نام کنم، هر شهری رو انتخاب میکردم ظرفیت پر بود، یک ساعت هم نشد؟!؟؟! همش سر کاریه

  • ناشناس

    سلام شما گفتین از 30 آذر میتونید ثبت نام کنید چجوری دو روزه ظرفیت پرشد مگه نگفتین مسکن ملی برا کارگران وکمیته امداد پس چرا به ماها نرسید خوش به حال دلال ها شد ارزون بخرن گرون بفروشن به مردم بیچاره مستاجرهای بدبخت چیکار کنن با این وضع گرونی و اجاره های سنگین ما خودمون مستاجر شوهرم کارگر چجوری کرایه بدیم با پول کارگری آخه بی انصاف ها

  • محمدرضا

    سلام متاسفم که بنده حدود 25سال است که در تهران مستجرم بادوبچه بزرگ نتونم ثبت نام کنم اما کسانی هستند که چند واحد آپارتمان دارند برای خودشو ن و پسران س ثبت نام کنند!!!!امیدوارم مسوولان بررسی کنند

  • صفری

    چراهمه خودراناشناس معرفی کرده ایدمگرگرفداری شمانداشتن یک سرپناه نیست مثل من بنام محمودصفری
    سی سال جان گندم درتمام طول جنگ حضورفعال داشتم
    چون راننده پایه یگم بودم دوباجحذیه باچه بدبختی برپدرمادران کسانی که حق من وامسال من رامیخورن لعنت چرانبایدیک سرپناه داشته باشم امدم ثبت نام گونم درعرض جیک ثانیه سایت پرشدگجابرم بکی بگم ای خدا
    فقدتورادارم

    • صفری

      چه بگم چه نظری میخاین یک خانه دوزاری
      بهم بدید اگرنظرمیخواهید ممنونم

  • صفری

    نوشتم پس گجامیره این نوشتها

  • محبوب

    من در تهران مَستجرم نتونستم ثبت نام کنم چکار کنم