کد مطلب: ۳۸۸۴۸۷

در عرضه اولیه پراختلال نوری به هر کد چقدر رسید؟ / اظهارات ارزی مدیر هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس

در عرضه اولیه پراختلال نوری به هر کد چقدر رسید؟ / اظهارات ارزی مدیر هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس

در جریان عرضه اولیه سهم نوری، به هر کد (نفر)، حداکثر 533 سهم در قیمت 31250 ریال (سقف قیمت)، تعلق گرفته است. بدین ترتیب می‌توان تخمین زد که به هر نفر بیش از یک میلیون و 673 هزار تومان رسید.

به گزارش تجارت‌نیوز ، قرار بود امروز عرضه اولیه نوری انجام شود که در روند این عرضه اولیه کاربران مختلف گلایه‌هایی را از اختلال‌های بانکی و اختلال در کارگزاری‌ها گزارش دادند. با این حال این عرضه اولیه انجام و در نهایت اعلام شد در جریان عرضه اولیه سهم نوری، به هر کد (نفر)، حداکثر 533 سهم در قیمت 31250 ریال (سقف قیمت) ، تعلق گرفته است. بدین ترتیب می‌توان تخمین زد که به هر نفر بیش از یک میلیون و 673 هزار تومان رسید.

در همین حال در حین انجام این عرضه اولیه نشست خبری ربیعی، مدیرعامل هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس هم برگزار شد.

ربیعی در نشست خبری معارفه پتروشیمی نوری اظهار کرد: شرکت پتروشیمی نوری بیش از ۹۰ درصد ارز حاصل از صادرات خود را به سامانه نیما عرضه می‌کند و این درحالی است بر اساس مصوب بانک مرکزی شرکت‌های پتروشیمی می‌توانند حدود ۳۰ درصد از ارز حاصل از صادرات خود را صرف هزینه‌های خود شرکت کنند.

مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس اضافه کرد: یکی از قول‌هایی که به بازارسرمایه داده بودیم انجام شد و علت آنکه نوری در سال گذشته عرضه نشد مشکلات فنی بود. بدون رضایت سهامداران عرضه امکان‌پذیر نبود.

وی تصریح کرد: با این عرضه رکورد عرضه اولیه‌ها با نیم میلیون شرکت کننده شکسته خواهد شد و قرار بر این است در نیمه دوم سال زمینه‌های عرضه یک پتروشیمی دیگر را فراهم کنیم.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.