کد مطلب: ۴۸۰۱۴۱

نرخ ارز صرافی ملی ۹۹/۷/۶

دلار صرافی ملی گران شد

دلار صرافی ملی گران شد

دلار صرافی ملی امروز ششم شهریور ماه سال 1399 معادل 28 هزار و 700 تومان قیمت‌گذاری شده که نسبت به نرخ دیروز 200 تومان گران شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ،امروز یکشنبه ششم مهر ماه نرخ ارز در صرافی ملی 200 تومان گران‌تر از دیروز اعلام شد.

بر این اساس قیمت دلار برای فروش در صرافی ملی، 28700 تومان اعلام شد. همچنین این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت 28600 تومان خریداری می‌کنند. قیمت دلار در بانک مرکزی ۴۲۰۰ تومان قیمت خورده است.

قیمت یورو نیز برای فروش در صرافی‌ ملی 33400 تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها 33300 تومان است. بهای یورو در بانک مرکزی نیز 4885 تومان تعیین شده است.

1 15

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    بانک مرکزی جلوی واردات را گرفته و بخاطر کرونا تقاضای ارز برای مسافرت وجود ندارد.
    ارز فیزیکی هم برای مردم وجود ندارد و امسال کرونا به دولت کمک کرد تا تقاضا ارز مسافرتی نباشد.
    فروش نفت و میعانات واقعی نیست و اگر هم صحت داشته باشد، بدانید باج ایران به چین و روسیه است جهت حمایت از منافع ایران در سازمان ملل. در صورت فروش واقعی هم پولی وارد نخواهد شد و تهاتر کا لا صورت خواهد گرفت. خرید نفت با تخفیف بالا فروش جنس هایشان با نرخ بالا……
    اگر متانول الان 200 دلار باشد شک نکنید کسی بیش از 180 دلار نمی خرد و 40 تا هم هزینه حمل و نقل کسر می‌شود.
    اگر اخبار نفت صحت داشت شک نکنید دلار الان 15 تا 20 بود.
    ایران در بهترین حالت 3 میلیون بشکه فروش داشت و دلار 3500 بود و حالا چرا با این حجم فروش 1.5 میلیون بشکه قیمت دلار امروز صعودی شد.

  • ناشناس

    دلار بیاد پایین، بورس هم میریزه….الان با دلار 30 تومان p/e فوروارد بازار بالای 15 است. با دلار 15 تومان شاخص به زیر 800 هزار خواهد رسید. زاگرس الان p/e 15دارد ولی زمانیکه شرایط اقتصادی خوب بود مانند 96،کسی با p/e بالای 5 زاگرس نمی خرید.

  • ناشناس

    صرافی ملی فهمیده میخوان مذاکره کنند داره دلاراشو میندازه به ملت پیش بینی میشه با مذاکراتی که پشت پرده داره صورت میگیره ریزش سنگینی در بازارها داشته باشیم الخصوص خودرو و دلار پس به فکر احتکار نباشید و مثل صرافی ملی تا فرصت هست دلارای باقیموندرو آب کنید چون در آینده ممکنه مشتری نباشه با این قیمت ازتون بخره