کد مطلب: ۷۱۰۲۹۸

جزئیات جدید از نهضت ملی مسکن/ گزارش بانک مسکن از حساب مسکن ملی

جزئیات جدید از نهضت ملی مسکن/ گزارش بانک مسکن از حساب مسکن ملی

بنابر اعلام بانک مسکن تاکنون ۳۲هزار و ۸۶۱میلیارد تومان به حساب سازندگان از محل آورده متقاضیان و محل تسهیلات واریز شده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، جزئیات جدید از آورده‌های متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن اعلام شد.

به نقل از ایرنا، سرپرست بانک مسکن در خصوص روند افتتاح حساب متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن گفت: تاکنون ۶۸۴هزار و ۵۴۷ نفر متقاضی پذیرفته شده نهضت ملی مسکن نزد بانک مسکن افتتاح حساب کردند.

علی عسگری میزان واریزی متقاضیان به حساب خود نزد این بانک را برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن در مجموع ۲۴هزار و ۲۴۳میلیارد تومان عنوان کرده است.

عسگری توضیح داد: مبلغ کل واریزی به حساب سازندگان از محل آورده متقاضیان و محل تسهیلات ۳۲هزار و ۸۶۱میلیارد تومان است که از این میزان، ۲۰هزار و ۳۱۹میلیارد تومان از محل تسهیلات و ۱۲هزار و ۵۴۲میلیارد تومان از محل آورده متقاضیان به حساب سازندگان واریز شده است.

وی گفته است: تاکنون ۳۷۹هزار و ۸۶۴ واحد برای دریافت تسهیلات به بانک مسکن معرفی شده است که بانک تاکنون با ۱۵۸هزار و ۸۰۲ واحد به مبلغ ۵۳هزار و ۹۹۹میلیارد تومان قرارداد منعقد کرده است.

انعقاد قرارداد خودمالکی بیش از ۵۲هزار واحد نهضت ملی مسکن

عضو هیئت‌ مدیره بانک‌ مسکن گفت: از ابتدای اجرای طرح تاکنون ۱۸۹هزار و ۷۸۹ واحد برای انعقاد قرارداد خودمالکی به بانک معرفی شدند که تاکنون قرارداد ۵۲هزار و ۴۳۱ واحد به مبلغ ۱۷هزار و ۸۸۸میلیارد تومان منعقد شده است.

محسن فاضلیان ادامه داد: از مجموع قراردادهای منعقد شده به میزان ۱۷هزار و ۸۸۸میلیارد تومان، مبلغ ۹هزار و ۱۰۹میلیارد تومان به حسابِ خود مالکان پرداخت شد.

یادآور می‌شود، ارائه تسهیلات خودمالکی طرح نهضت ملی مسکن مرحله به مرحله و بر اساس پیشرفت فیزیکی به خودمالکان پرداخت می‌شود.

تایید نهایی ۱۲۸ هزار متقاضی نهضت ملی مسکن در استان تهران

امروز همچنین «خلیل محبت خواه» مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اعلام این مطلب که ۲۲۶ پروژه نهضت ملی مسکن در استان آغاز شده است گفته است: از این تعداد ۳۱ پروژه مختص اداره کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن بوده و ۱۹۵ پروژه دیگر در شهرهای جدید پردیس، پرند، ایوانکی و هشتگرد است.

«خلیل محبت خواه» گفته است: ۱۲۸ هزار و ۳۸۸ نفر متقاضی نهضت ملی مسکن در استان تهران تایید نهایی شده‌اند که از این تعداد تاکنون بیش از ۶۵ هزار نفر افتتاح حساب داشته و قریب به ۲۲ هزار نفر واریز وجه اولیه داشته‌اند.

وی گفته است: سرعت و استمرار در واریز وجه توسط متقاضیان به افزایش سرعت پیشرفت پروژه‌ها کمک شایانی می‌کند به گونه‌ای که در حال حاضر ۲۱ هزار واحد نهضت ملی مسکن در استان در مرحله فونداسیون هستند.

به گزارش ایرنا برنامه ابلاغی استان تهران برای چهار سال دولت سیزدهم ساخت ۴۹۸ هزار واحد نهضت ملی مسکن است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام تجارت نیوزعزیز، اول کمال تشکر رو دارم بابت خبررسانی خوبتون، من هروقت می بینم خبر از طرف تجارت نیوز هست مطمئنم که کاملا درسته ومتن خبراز دروغ وفریب خواننده نیست،،،، بعد این که درمورد واگذاری زمین یا مسکن برای ۳فرزندی رو کاملا اطلاع رسانی کنید که کی وچطور واگذار می شود، مادر قرچک تایید شدیم ولی هنوز هیچ خبری نیست

  • ناشناس

    اول قرار بود هر شش ماه ۴۰ میلیون بگیرن اما پس از پرداخت مرحله اول بلافاصله بعد ۳ماه پرداخت دوم هم برای من ارسال شد.اونقدر فشار میارن تا بری انصراف بدی

    • ناشناس

      با سلام
      با توجه به پیشرفت فیزیکی پروژه از متقاضیان پول می‌گیرند پس هر چه زودتر اجرا شود زودتر هم تحویل می‌دهند
      نگران پرداخت ها نباشید زودتر خانه دار میشوید این دوره با مسکن مهر فرق می‌کند جدی‌تر و واقعی تر است

  • جعفری

    تو شهر همدان که خبری از مسکن نیست

  • ناشناس

    چندمرحله وجه از طرف متقاضی باید پرداخت شود

  • ناشناس

    چند تا بیستومن باید بدیم
    قیمت تمام شده چقده ؟

  • مجتبی

    سلام عزیزان درست الان این چهل یا پنجاه میلیون‌ها پولی نیست تو این موقعیت مملکت اما به فکر آن دهم اولیها باشید که همان پول رو هم ندارم به دن یک فکری برای آنها کنید
    نمونه خود من که الان ۳۰سال هست که اجاره نشینیم که به خاطر همین مثتاجری مادرم تحمل دیدن این زندگی رو نداشت آنقدر قرص خواب و اعصاب خورد که همیشه خواب باشه آخر هم از دنیا رفت کلا دوتا خواهرام که از شوهرانشان طلاق گرفتن اونها هم به جمع ما پیوستن حالا گناه زن و بچه من که۱۰سالش شده به خاطر همین مثتاجری نتونسته حتی همون کلاس اول ابتدایی رو هم تموم کنه چیه من الان چند وقته باید برم ۴۰میلیون تومن اولیه رو پرداخت کنم نتونستم باید حسرت خونه داشتن رو با خودم به گور ببرم همان طوری که من بچه خانواده اجاره نشین بودم زندگیم شد این و این موضوع تکراری باشه برای بچه من حرف خیلی زیاد هست ولی نمیشه ۳۵سال رو توی یک پیام گفت ترو قرآن به فکر ما هم باشین حداقل برای افرادی که مثل ما هستن راهی بگذارید میشه پرداختی ما ها رو از دم قسط کنید
    رفتم اداره راه و شهرسازی مصعولش با متلک برمیگرده به من میگه این برای پولدارها هستش نه شما شاید هم راست میگه آخه اگر افرادی مانند من میتونین اینطوری پرداختی داشته باشم دیگه نمیومدن پیش شما….

    • ناشناس

      سلام اگر تحت پوشش کمیته امداد باشید.کمیته آورده پول پرداخت میکند.ویا همون خواهرت که طلاق گرفته تحت پوشش کمیته باشد ثبت نام کند ازش حمایت میکنن برای پول اورده