کد مطلب: ۴۷۹۶۳۲

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

چه آینده‌ای در انتظار دلار خواهد بود؟

چه آینده‌ای در انتظار دلار خواهد بود؟

این هفته دلار هزار تومان، معادل 3.7درصد، افزایش قیمت را در بازار رسمی تجربه کرد و دربازار آزاد از 28 هزار تومان هم گذشت. اما نگاه مردم به آینده قیمت دلار در شرایط فعلی چیست؟ مخاطبان تجارت‌نیوز پاسخ داده‌اند.

به گزارش تجارت‌نیوز ، دلار که هفته را با قیمت 26هزار و 800 تومان آغاز کرد در انتهای هفته با هزارتومان افزایش قیمت به 27هزار و 800 تومان رسید. البته این قیمت مربوط به بازار رسمی است، در بازار آزاد چند روزی می‌شود که از اسکناس آمریکا از 28 هزارتومان هم گذشته است.

چه وضعیتی را می‌توان برای دلار در آینده متصور بود؟ مخاطبان تجارت‌نیوز در نظرات خود به این سوال اینگونه پاسخ داده‌اند:

«حتی در صورت مذاکره با امریکا هم دلار ارزان نمی‌شود. زیرا اقتصاد در حال نابودی است»

« کاری نداره که یه پتووبالش بیارین، دراز بکشین، پتو روبکشین سرتون، بخوابین. حالاخواب ارزون شدن دلار رو ببینین»

« آماده برای کاهش شدید دلار و سکته کردن دلال‌های استانبول»

« دلار حباب زیادی داره، قیمت آن دوباره به ۲۴ برمی‌گرده»

« دلار داره میاد پایین. قراره یه اتفاق عالی بیفته. فقط اینو بگم اصلا دلار نخرید»

« با سلام بنده در بازار هستم زمزمه دلار گرانتر بیشتر از یک‌ماهه که بین مردم عادی هست. بنظرم خود دولت با شایعه پراکنی داره مردم رو آزمایش می‌کنه و از طرفی خود ما ملت عزیز گرونی رو دوست داریم. چون همه در این مدت اجناس وابسته به دلار خریدند. چونک ه نظرشان گرانی بود و همین امر باعث اثر چند برابر گرانی نرخ دلار می‌شود. تا زمانی که ما وسوسه گرانتر شدن اجناسمان را داریم دولت هم بر طبل گرانی بیشتر می‌زند وما روز به روز بدبخت‌تر می‌شویم»

« اگر بانک سود سپرده‌گذاران را زیاد نکند با این تورم بالا دلار مطمئن باشید به قیمت‌های بسیار بالاتر هم می‌رسد. چون مردم دیگر دربانک سرمایه‌گذاری نمی‌کنند »

« ترامپ اعلام کرد ایران را از ۷۰ میلیارد ثروت در این سه سال محروم کرد حالا دلار خیلی بالا می‌رود واین کسری بودجه از طریق دلار، سکه و بازارسهام از جیب ما باید تامین شود و همتی فقط شعار می‌دهد»

« نظر شما در مورد دلار ۲۳هزارتومانی سه ماه پیش چی بود؟ اگر می‌دونستی قراره بشه ۲۸هزارتومان چیکار می‌کردید؟ همون کار رو امروز بکنید تا سه ماه دیگه که هنوز بیشتر از این نشده. من که تماشا کردم و باز هم تماشا می‌کنم. چون کاری ازم برنمیاد»

« دلار فردا پس فردا نمی‌ریزه اگر درانتخابات ترامپ انتخاب نشه انشاالله می‌ریزه»

«هیچ کس در داخل ایران قدرت ندارد قیمت دلار ثابت نگه داره»

«به دولت آمریکا هشدار میدهیم چنانچه بخواهد قلدری کند مجبوریم دلار ۲۹ هزار تومانی را افتتاح کنیم علی برکت الله»

« عجله کنید. دولت سودشو برد و دلارهاشو به ریال زد و مثل بورس کسری بودجه رو جبران کرد. اونهایی که دلار و سکه دارن سریع بفروشن. گول صحبت این و اون رو نخورن .مثل بورسی ها چند ماه باید غصه و استرس بکشین و آخرش هیچ….اولین پله دلار ۲۲۰۰۰ و سکه ۱۱ تومن و فعلا در قیمت ۱۹ تا ۲۰ تومن دلار و سکه حوالی ۹تومن تثبیت میشه. وقت رو تلف نکنید»

« با این وضعیت که کل مردم ایران تو این مدت دیدن چی ارزون شده ؟ دلار روز به روز میره بالا تر این رو بهتون قول می‌دم. چند ساله تو کشور ایران دارید زندگی میکنید. تا ۲۸ رو دیدید بیشتر از این هم می‌بینید»

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    سلام الان نوبت پول نقده که ارزش بگیره بشتابید برای دارایی نقد

    • حسینی

      ای کاش پیش بینی شما درست بود
      پیش بینی آینده بسیار آسان
      در کشوری که هر روز ۲۵۰۰ میلیارد تومان نقدینگی بدون پشتوانه خلق میشود فعلا افزایش قیمت دلار قطعی است

  • ناشناس

    واقعا دیگه تو ایران واسه خیلیا چیزی به اسمه اینده وجود نداره یا فقط یه شوخیه

  • ناشناس

    بزودی ریزش سنگین دلار و رشد بورس

  • محمد

    آینده دلار حتما زیر۲۵ هزاره و نوبت بورسه

  • ناشناس

    ایشالا که ایران با آمریکا مذاکره کنه تا وضعمون از اینی که هست بهتر بشه الهی آمین

  • ناشناس

    واقعا جای تاسف داره، مثلا اگه یه روز دلار ثابت بمونه، تو خبرا مینویسن دلار امروز ثابت ماند، آرامش در بازار ارز. واقعا مردمو مسخره کردن. انتظار دارن روزی سه هزار بره بالا تا صد هزار تومن برسه.

  • ناشناس

    ای کارگزاران و کارگردانان استخدامی در بورس و دولت اگه افسار نرخ ارز و دلار رو هم دارید و مرد هستید مثل حباب شکنی در نرخ های نماد بورسی که تا 70 در صد پایین اوردید قیمت ارز و دلار رو هم لااقل 50 در صد پایین بیارید و حباب دلار رو بشکنید . که اگه نمیتونید دشمن ایران و دشمن ارزش پول ملی کشور شمایید. حالا زمانیه که باید لیاقت خودتون رو نشون بدید تا ما به شما ایمان بیاوریم.

  • ناشناس

    هر وقت خر تونست از نردبون بره بالا دلار هم ارزون میشه.سوسماااااز لطفا

  • ناشناس3

    دلار اگر ارزان بشه میشه 21یا23هزار تومن که مسولین گفتن خواب دلار 20تومنی رو ببینن الان داریم حقیقت دلار30تومنی رو میبینیم کاش انسان بیدرد وزیر و رئیس جمهور نمیشد حالا جز غصه چیزی برای ملت بیپول و شادی برای افرادی که پولشون رو به دلار تبدیل میکنن چیزی نیست کاش مقداری غیرت بود که مردم ما بفهمن با خرید دلار ادم میکشن سرطانی میکشن ما مردم به خودمان رحم نمیکنیم چه طور از دولتی که از ما مردم هست توقع داریم به ما رحم کنه خود روسا الان پولشون رو به دلار تبدیل کردن اگر دلار بخواد پایین بیا نمیذارن چون این اشخاص ضرر میکنن خدا عاقبت کار رو به خیر کنه.

  • ناشناس

    دلار بیادپایین یا بره بالا. چ فایده قیمت مایحتاج مردم روزبروز بالاتر بره. بقران یکماه کره نخورده بودیم امروز رفتم مغازه یک کره 100گرمی 9هزارتومن.شمادلارو ب صفربرسون بحال مابدبختا چ تاثیری داره. بازارو درستکنید.