کد مطلب: ۶۵۴۲۶۴

واردات خودرو بدون سقف شد/ خلاء ۵۰۰ هزار خودرو در کشور

واردات خودرو بدون سقف شد/ خلاء ۵۰۰ هزار خودرو در کشور

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: امروز خلاء ۵۰۰ هزار خودرویی در بازار احساس می‌شود که با واردات، فضا رقابتی می‌شود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: با بررسی کمیسیون‌های مجمع تشخیص مصلحت نظام مصوب شد تا دولت خودرو‌هایی که کم مصرف و ایمن هستند را بدون سقف وارد کند.

به نقل از تسنیم ، عزت اله اکبری تالارپشتی افزود: تا امروز از خودروسازان حمایت‌هایی شده که طبق فرموده مقام معظم رهبری نباید سوء استفاده کنند و باید ساختار دو خودروساز اصلاح شود مثلا دولت به جای سهامداری و دخالت، باید ناظر باشد.

وی با اشاره به مصوبه قبلی مجلس در خصوص واردات ۷۰ هزار خودرو گفت: اولا با فرمایشات رهبری کلا مصوبه اصلاح شد و این اختیار را به دولت دادیم تا برای عامه مردم هر قدر که بتواند بازار را تنظیم کند، واردات خودرو را انجام دهد دوما ماده ۴ آن که مربوط به صادرات قطعه و واردات خودرو بود، حذف شد.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم اضافه کرد: آیین نامه واردات خودرو به دست دولت تهیه می‌شود و دولت شرایط را باید برای واردات آماده کند.

وی گفت: امروز خلاء ۵۰۰ هزار خودرویی در بازار احساس می‌شود که با واردات، فضا رقابتی می‌شود.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    برید خودروهای کم مصرف و ایمن و ارزان تا میتونید وارد کنید تا انحصار بازار بشکنه. اینجوری خودرو سازهای داخلی کم کم کیفیت محصولاتشون بالا میره و دلالی تو بازار جمع میشه. خودرو ارزان تر میشه.

  • ناشناس

    کم کم دارم به دولت امیدوار می شوم . البته امیدم را قبلا از دست داده ام . اما اگر ببینم قدمی به نفع مردم برداشته می شود ، می فهمم . همانطور که آمریکا در برابر ایران قدمی بر نمی دارد . دولت قبلی هم در برابر مردم همینطور عمل کرد ! حالا ببینیم دولت آقای رئیسی چه می کند !۶۶

  • ناشناس

    باورش سخته…بنظر فقط در این موقعیت مملکت تبلیغاتی بیش نباشه،،اوضاع که اروم شد مخالفان ورود فعالتر و ورود بدلایلی ممنوع میشه

  • ناشناس

    دیگه تولید ماشینهای بی کیفیت ایرانی کافیه یع کم به فرهنگ وشعور و پول مردم احترام بزارید ایران خودرو سایپا باید تعطیل بشن فقط خودروهای با کیفیت باید وارد بشن