کد مطلب: ۵۶۴۸۳۰

با تعطیلی بانک‌ها، حقوق کارمندان با تاخیر واریز می‌شود؟

با تعطیلی بانک‌ها، حقوق کارمندان با تاخیر واریز می‌شود؟

از امروز ۲۹ تیرماه تا سوم مرداد ماه هم کلیه ادارات استان تهران و البرز تعطیل است و هم کلیه بانک‌های این دو استان. همزمانی این تعطیلات با زمان واریز حقوق کارمندان دولت شده است. حالا سوال این است که آیا تعطیلات ۶ روزه، در پرداخت حقوق کارمندان تاخیر ایجاد می‌کند؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، آنگونه که سازمان برنامه و بودجه امروز اعلام کرده قرار است حقوق کارکنان دولت طبق روال و سر موعد پرداخت شود و تاخیری ایجاد نمی‌شود. به عبارتی حقوق کارمندان بخش دولتی در موعد مقرر به حساب آنها واریز می‌شود.

این خبری است که ایسنا اعلام کرده و گفته پیگیری از سازمان برنامه و بودجه نشان داده که هیچ مشکلی در پرداخت حقوق‌ها وجود ندارد و مجموع حقوق و مزایای کارکنان طی یکی - دو روز آینده و در موعد مقرر پرداخت می‌شود.

همچنین علیرضا قیطاسی، دبیر شورای هماهنگی بانک‌ها شب گذشته اعلام کرد: با وجود تعطیلی همه بانک‌ها در دو استان تهران و البرز در روز‌های پایانی تیرماه، حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان به موقع پرداخت می‌شود. به عبارتی زمان واریز حقوق کارمندان دولت و بازنشستگان در تعطیلات ۶ روزه تغییری نمی‌کند و واریز حقوق طبق روال انجام می‌شود.

به گفته علیرضا قیطاسی با وجود تعطیلی همه بانک‌ها (دولتی و خصوصی) در دو استان تهران و البرز، برنامه ریزی‌ها صورت گرفته و شعبی بدین منظور مشخص شده است تا حقوق کارکنان دولت به موقع پرداخت شود.

این خبر در حالی است که روز گذشته، ستاد ملی کرونا، تصویب کرد که استان تهران و البرز از ۲۹ تیرماه تا ۳ مرداد تعطیل باشند. این تعطیلی شامل کلیه دستگاه‌ها و ادارات دولتی هر دو استان می‌شود.

از طرف دیگر در این بازه زمانی شش روزه، کلیه بانک‌های این دو استان هم تعطیل هستند و زمان شروع به کار آنها از چهارم مرداد ماه یعنی روز دوشنبه هفته آینده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • حامد

    سلاممم هنوز از ما رو نریختن

    • ناشناس

      وقتی مملکت بدون دلیل شش روز تعطیل می شود انتظاری جز این نیست

  • ناشناس

    پرسنل بانک به اندازه کافی دزدی میکنند وسرشان تو حساب مشتریاست فرقی نمیکنه کی حقوق بگیرن ماشالاه راهشو یاد گرفتن ما بانکدار فقیر نداریم این بهترین دلیل

    • ناشناس

      کارمندان بانکها حقوقشون از همه کمتر ولی اعتراض ندارن بیشراز همه هم کار میکنند وبسیار دست پاک هستتند وهیچ رشوای هم نمیگیرند فقط الکی اسمشون بد در رفته ومورد توهین قرار میگیرند

  • ناشناس

    سلام علیکم.
    امروز ۲ مرداد هست و هنوز حقوق تیر بازنشستگان تامین اجتماعی مخابرات را نداده اند.
    به خدا هم تو ابن دنیا و هم آن دنیا باید پاسخ بدهند

  • ناشناس

    امروز دوم هست هنوز حقوق کارمندها را هم ندادن

  • ناشناس

    الان ۲ مرداد هست و هنوز برای ما واریز نشده

  • ناشناس

    هر اتفاقی توی این مملکت می افته فقط قشر ضعیف ضرر می کنند ، وقتی توانایی کنترل امور رو ندارید چرا تعطیل می کنید و با اعتماد به نفس بالا میگید با وجود تعطیل بودن بانک ها نگرانی بابت پرداخت حقوق وجود ندارد، حالا بیاید جوابگو باشید. بابا مگه میشه کل مملکت رو تعطیل کرد‌

  • کارمند

    الان دومه مرداده ولی واریز نکردن !!

  • ناشناس

    ۲ مرداد ، نظامی ها ۲۹ تیر حقوق گرفتن ما که کادر درمان هستیم هنوز حقوق نگرفتیم !

  • ناشناس

    ماهنوز حقوق نگرفتیم امروز دوم مرداد نمیدونیم فردا که سوم مرداد حقوق میگیریم یان ، ما کارکنان سازمانیم

  • ناشناس

    سلام حقوق مستمری بگیران چه موقع پرداخت میشه