کد مطلب: ۵۵۷۷۳۷

تجارت‌نیوز گزارش می‌دهد:

جدیدترین خبر از واریز حقوق بازنشستگان / مابه‌التفاوت فروردین کی واریز می‌شود؟

جدیدترین خبر از واریز حقوق بازنشستگان / مابه‌التفاوت فروردین کی واریز می‌شود؟

سازمان تامین اجتماعی چند ماه است که باید مابه‌التفاوت حقوق فروردین گروهی از بازنشستگان خود را واریز کند اما این وعده عملی نمی‌شود. آیا با حقوق این ماه پرداخت می‌شود؟

به گزارش تجارت‌نیوز ، واریز مابه‌التفاوت حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی هنوز انجام نشده و سازمان تامین اجتماعی زمان مشخصی را برای واریز آن اعلام نمی‌کند.

در فروردین امسال با اجرای طرح همسان‌سازی حقوق بازنشستگان مدیرعامل تامین اجتماعی حداقل حقوق یک بازنشسته با ۳۰ سال خدمت و با شرط داشتن همسر و دو فرزند چهار میلیون و ۲۰۰ هزار تومان اعلام کرد.

اما در این واریزی‌ها اشکالاتی رخ داد و حقوق برخی از آنها کم واریز شد. این ایرادات تا حدی بود که سازمان تامین اجتماعی اعلام کرد غیرحداقل‌بگیران در اردیبهشت حقوق بیشتری می‌گیرند و مابه‌التفاوت آن با فروردین را نیز دریافت می‌کنند.

اما این مابه‌التفاوت نه تنها در اردیبهشت واریز نشد بلکه وعده واریز آن با حقوق خرداد نیز عملی نشد.

علی دهقان کیا، رئیس کانون بازنشستگان کارگری تهران در این خصوص به تجارت‌نیوز می‌گوید که سازمان تامین اجتماعی وعده داده بود که مابه‌التفاوت‌ها در خرداد واریز شود اما به آن عمل نکرد.

او عنوان می‌کند که کانون بازنشستگان تهران و کانون عالی در حال پیگیری این موضوع هستند. او می‌گوید: مدیران سازمان تامین اجتماعی به ما قول داده‌اند که مابه‌التفاوت حقوق فروردین بازنشستگان با حقوق تیر واریز می‌شود.

این ما‌به‌التفاوت به همه بازنشستگان داده نمی‌شود بلکه فقط غیرحداقلی‌بگیران این پول را می‌گیرند. یعنی کسانی که حقوقی بیشتر از چهار میلیون و ۲۰۰ هزار تومان می‌گیرند در اردیبهشت امسال حقوقشان مجددا افزایش یافت و مابه‌التفاوت فروردین را در این ماه می‌گیرند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • جوکر

    نون ۲۵۰ تومانی دو برابر شده ماست ۳۰ تومنی ۵۰ تومان شده و همه جی همینطور مشمول تورم شده ولی حقوقها از سال قبل تغییری نذاشته . خیلی خنده داره

  • ع-عامری

    سلام واقعا متاسفیم کسانی که دراس سازمان قرار گرفتند اصلا خیالشان نیست چون سود این پراخت نکردنها توجیب خودشان است. لطفا یک ماه هم خودتان را جای ما بگذارید با نداشتن وثبات قیمت در بازار چه می‌شود کرد. اقلا هرسال تا خرداد این تفاوت‌ها را پرداخت می‌کردند. هر چی جلو تر می‌رویم دریغ از سال قبل. داریم تو ماه ۶ خداوند هر آن کسی که کار شکنی بحق همین شبها جزای کارش را ببیند.

  • ع-عامری

    سلام خدا آخر و عاقبتان بخیر گرداند آنقدر تو این چند ماه تورم جلورفته که این چندر غاز اضافه حقوق جایی را نمیگیره. انشاالله خودتان به درد ما گرفتار شوید تا شاید دلتان بسوزد. هر سال تا خرداد این اضافات پرداخت میشد و امسال رکورد زده خدا بخیر گرداند.

  • ناشناس

    سلام امروز ۴هزار تومان الباقی واریز شد

  • بازنشسته

    میشه بگین این مبلغ مابتفاوت فروردین چموقع پرداخت شده که امثال من که باید میگرفتیم همچنان منتظر واریزهستیم بعد شما خبراز تایید واریز میدین؟قرار تا ۳۰ مرداد بود من ۲۰ ام حقوق گرفتم ولی تا امروز که ۳۱ مرداد هست مابتفاوتی ندیدیم.پینوکیو کجایی که رودستت بلندشدن.والا

  • ناشناس

    سلام تفاوت گروه ۶ ماهه دوم ۹۹ بارنشستگی کشوری کی پرداخت میشود

  • ناشناس

    یعنی نمیدن معوقه هارو بخدا مشکل داریم

  • ناشناس

    واقعا که حقوق کم مستمر بگیران براتون ارزشی نداره اما تا می تونید برای خودتون قانون رو توجیع کنید

  • ناشناس

    سلام علیکم سال۱۴۰۰ به اواخرش نزدیک میشود ولی خبری از معؤقات حقوقی چند ساله ما بازنشستگان تامین اجتماعی نیست رییس جمهور جدید و وزرای مربوطه شمارو بخدا بسه دیگه حقمون رو می‌خوابیم

  • قدرت اله رشیدی

    خواهشن به بازنشسته هایی که ۳۵ سال کارکرددارند دربرج ۹ چقدربه حقوقشان اصافه میشود البته انهایی حقوق ۱۰ میلیونی میگیرند ظاهراعلام کردند که الحساب ۲۵۰۰۰۰۰۰ریال برج ۹ بحسابشان واریزمیشود چقدر این صحبت ها صحت دارد.ممنون