کد مطلب: ۵۵۹۱۱۳

جزئیات وام ۶۰ میلیونی برای مهندسان

جزئیات وام ۶۰ میلیونی برای مهندسان

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان تهران، از آغاز پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ تا ۶۰ میلیون تومانی، به مهندسان عضو این سازمان خبر داده است.

به گزارش تجارت‌نیوز ، سیدعلیرضا میرجعفری، در مورد جزئیات اعطای وام قرض‌الحسنه به اعضای این سازمان گفت: با توجه به رایزنی‌های انجام‌شده با مسئولان یک بانک قرض الحسنه، مقرر شد تسهیلات قرض‌الحسنه ویژه همه مهندسان عضو سازمان در نظر گرفته شود.

وی در ادامه افزود: مبلغ این تسهیلات برای اعضای فاقد پروانه اشتغال به کار مهندسی ۱۰ میلیون تومان، مهندسان پایه ۳، ۳۰ میلیون تومان، مهندسان پایه ۲، ۴۰ میلیون و مهندسان پایه یک و ارشد مبلغ ۶۰ میلیون تومان به‌صورت قرض‌الحسنه خواهد بود.

رئیس سازمان نظام‌مهندسی ساختمان استان تهران با تأکید بر اینکه متقاضیان دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه نباید حائز بدهی خاصی از جمله در امور عضویت به سازمان باشند، اضافه کرد: اولویت دریافت وام با اعضایی است که تاکنون از این امتیاز استفاده نکرده باشند.

میرجعفری درباره نحوه نام‌نویسی برای دریافت این تسهیلات بیان داشت: ثبت‌نام از تاریخ ۱۵ تیر ۱۴۰۰ آغاز خواهد شد. اعضای این سازمان می‌توانند با مراجعه به سایت نظام مهندسی تهران بخش معاونت توسعه سرمایه مهندسی، صفحه رفاهی نسبت به نام‌نویسی با کد ملی و شماره عضویت اقدام نمایند.

وی در ادامه گفت: پس از تکمیل ثبت‌نام کد رهگیری برای اعضای سازمان ارسال خواهد شد. هم‌چنین پیامکی از جانب سازمان برای معرفی آنها به بانک همراه با دفترچه راهنمای مراحل اخذ وام ارسال می‌شود. مهندسان توجه داشته باشند نسبت به حفظ و نگهداری از کد رهگیری ثبت‌نام کوشا باشند.

رئیس نظام‌مهندسی تهران خاطرنشان کرد: تسهیلات قرض‌الحسنه در نظر گرفته شده حداقل اقدام و وظیفه ما در قبال جامعه مهندسی است. امید که این اقدام گام کوچکی برای کمک به معیشت اعضای نظام مهندسی در شرایط دشوار این روزهای اقتصاد ایران و گرفتاری‌های ناشی از کرونا باشد.

منبع: مهر

آخرین اخبار حوزه بانک را در صفحه بانک و بیمه تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • ناشناس

    همه ی مشاغل آباد کردن نوبت رسید به مهندسان .

  • داریوش

    این پول برای این ناظران پولی نیست
    بابت نظارت یک ساخت از سازنده می‌ گیرند

  • سعید میرزایب

    ?????????

  • سعید میرزایی

    با این 50 تومن بریم یه موتور بخریم بریم نطارت سر ساختمونها?

  • Ali

    چرا شهرستان اراک چنین اقدامی نمی کنند و کلا در دادن خدمات رفاهی به مهندسین ضعیف و بی تفاوت هستند؟؟؟

  • ناشناس

    چرا شرایط باز پرداخت رو بیان نکردن ؟؟!!!