کد مطلب: ۵۰۴۰۶۶

آغاز پذیره‌نویسی صندوق گروه زعفران سحرخیز از امروز

آغاز پذیره‌نویسی صندوق گروه زعفران سحرخیز از امروز

مجوز پذیره‌نویسی صندوق کالایی کشاورزی «گروه زعفران سحرخیز» با نماد «سحرخیز» صادر شد و این صندوق با ۱۰۰ میلیون واحد سرمایه‌گذاری به ارزش هر واحد ۱۰ هزار ریال، پذیره‌نویسی خود را امروز (یکشنبه) آغاز کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز به نقل از پایگاه خبری بازارسرمایه (سنا)، صندوق سرمایه‌گذاری گروه «زعفران سحرخیز» یک صندوق کالایی است و طبق قوانین بورس کالای ایران اداره خواهد شد. این صندوق یک صندوق «ETF» محسوب می‌شود که پشتوانه آن گواهی سپرده‌های کالاهای کشاورزی ارزشمند، استراتژیک و صادراتی همچون زعفران، پسته، زیره سبز و مانند آن است و امکان خرید و فروش فوری واحدهای صندوق از سوی سرمایه‌گذاران ممکن خواهد بود.

لازم به ذکر است که پذیره‌نویسی این صندوق از روز ۱۴ دی ماه آغاز و تا روز ۲۰ دی ماه ادامه خواهد یافت؛ همچنین باید گفت که زمان پذیره‌نویسی این صندوق از ساعت ۹ تا ۱۵ خواهد بود و خریداران این صندوق باید دارای کد سجامی باشند.

روش خرید

روش خرید این صندوق به دو صورت ممکن خواهد بود. روش نخست آن است که افراد به صورت مستقیم به کارگزاری‌ها مراجعه کنند و از طریق کارگزاری‌ها نسبت به خرید واحدهای این صندوق اقدام کنند. روش دوم نیز برای آن دسته از سرمایه‌گذارانی است که پیش از این دارای حساب‌ آنلاین فعال در یک کارگزاری‌ها باشند. آنان می‌توانند به صورت آنلاین نسبت به خرید واحدهای این صندوق اقدام کنند.

حداقل خرید: ۵۰۰ واحد

ارزش اسمی هر واحد از این صندوق در پذیره‌نویسی ۱۰ هزار ریال است و در صورت خرید آنلاین، هر فرد باید حداقل ۵۰۰ واحد از این صندوق را خریداری کند. پذیره‌نویسی در این صندوق محدودیتی ندارد و افراد می‌توانند تا هر اندازه که علاقه‌ دارند برای خرید واحدهای این صندوق سفارش ثبت کنند. پس از پایان فرایند پذیره‌نویسی و با بررسی تعداد واحدهای ثبت شده، به هر فرد تعداد مشخصی واحد از صندوق اختصاص خواهد یافت.

صندوق گروه زعفران سحرخیز با همکاری شرکت سحرخیز تشکیل شده و تحت مدیریت «شرکت سبدگردان سهم آشنا» قرار دارد. همچنین «صندوق بازارگردانی سهم آشنا یکم» به عنوان بازارگردان این سهم معرفی شده است.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • حسین سربازوظیفه

    زیر۵۰۰تومان سفارش نمیگرفت.اونیکه میگه ۱۰۰تومن خریدم چاخان میکنه خیلی که کامنت میذارن اصلاسهامدارنیستن!!بیخودی میان یه شکرخوری میکنن زیادکامنتهاراجدی نگیرید.بنده ۵۰۰زدم خطامیزد۵۰۲تازدم ساعت۱۲ونیم امروز بعدازظهرساعت۳توپرتفویم ۵۰۲خریدشده بود.ضمناهمین امروزحدنصابش تموم شدرفت وکلافروش رفت.زمینه فعالیت کالاومحصولات کشاورزی صادراتی پسته ژعفران و….میباشد.پرسودباشید

    • ناشناس

      منم 100اضاف شد ب پرتفویم شکر رو تومیخوری ک بدون سواد فقظ زر میزنی

    • ناشناس

      سلام معاملات ثانویه اش مشخص نیس کیه
      برا خرید و فروشش کی شروع میشه

    • ناشناس

      فکر کنم تو بورس کشور همسایه هستی گلم… پونصد و خورده باید بخری تا قبول کنه خودم انجام دادم

  • ناشناس

    فکر میکنم این سهم رانتی هست چون خیلیا نتونستیم بخریم و سیستم خطاهای الکی مثل عدم موجودی و …داد!!!!!

  • ناشناس

    من دیروز از ساعت 10 سفارش میفرستادم خطا میداد و آخرهم واسم اضافه نشد. چرا معاملات رو باطل نمیکنن با این میزان خطا وتخلف؟ در ضمن کارگزاری من بانک صادراته

  • ناشناس

    چرا پیغام میدهد.گروه اجازه دسترسی نمیدهد

  • ناشناس

    ببخشید یکی میتونه راهنمایی کنه من امروز حق تقدم استفاده نشده تاصیکو رو خریدم بایستی مبلغ ۱۰۰۰ ریال هم به حساب بریزم یا نه واینکه اگه نخوام این مبلغ رو بریزم میتونم اونو بفروشم از اینکه راهنمایی میکنید ممنونم

  • ناشناس

    به من نرسید ?

  • ناشناس

    آره..اصل پول رو بورس خورده.بقیه رو هم میدیم شما بخورین

  • ناشناس

    من پانصد واحد درخواست دادم خطا می زد دلیل چیست

  • ناشناس

    سلام خدمت همتون .من سرچ میکنم اسم سحر خیزو نمیاره نماد رو برای من

  • ناشناس

    اول ضررهای پالایشی یکم مارو برگردونید تا بتونیم بخریم 10میلیون وام گرفتم وپالایشی گرفتم الان ارزشش ۷میلیونه