کد مطلب: ۵۱۶۶۹۴

اینفلوئنسرها سال آینده مالیات پرداخت می‌کنند

اینفلوئنسرها سال آینده مالیات پرداخت می‌کنند

بر اساس مصوبه امروز نمایندگان، درآمدهای کاربران دارای بیش از ۵۰۰ هزار دنبال کننده رسانه‌های کاربر محور از محل تبلیغات مشمول مالیات بر درآمد خواهد بود.

به گزارش تجارت‌نیوز ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در نشست علنی نوبت سوم امروز (سه‌شنبه، ۵ اسفند) قوه مقننه، با الحاقی بندی به تبصره ۶ ماده واحده این لایحه که براساس آن اینفلوئنسرها مکلف به پرداخت مالیات شدند، موافقت کردند.

براساس این بند الحاقی، درآمدهای کاربران دارای بیش از ۵۰۰ هزار دنبال کننده رسانه‌های کاربر محور از محل تبلیغات مشمول مالیات بر درآمد خواهد بود. سازمان امور مالیاتی مکلف است ظرف دو ماه پس از لازم‌الاجرا شدن این بند دستورالعمل اجرایی مربوط به اخذ مالیات از درآمدهای کاربران حرفه‌ای رسانه‌های کاربر محور از محل تبلیغات را تهیه و به تایید وزیر اقتصاد و امور دارایی برساند. سازمان امور مالیاتی مکلف است لیست مودیان مالیاتی و خوداظهاری تهیه شده توسط آن‌ها را تهیه و در سایت سازمان در منظر عموم قرار دهد.

منبع: تسنیم

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

  • مهدی

    مجلس انقلابی خیلی بلد است مالیات بگیرد از پزشکان بگیرد که بعد از یکسال که بلد نبودن کار با پوز را برای مالیات ندادن بهانه کردند، هنوز کار با پوز را بلد نشده‌اند و دستی پول می‌گیرند و البته جدیدا رمزارز هم قبول می‌کنند?

  • ناشناس

    نکنه اینستا رو هم خریدید؟؟؟ چه خدمتی در عوض مالیاتها به ملت ارائه میدید ؟؟؟

    • ناشناس

      همین که فیلترش نمی کنن

  • ناشناس

    از یک طرف فیلتره . از یک طرف حرامه . . از یک طرف مالیات میگیرن .. هیچکسی جرات حرف زدن نداره.. معلوم نیست کی به کیه .. …

  • مهسا

    پیش بسوی عدالت در مالیات زودتر باید اینکار انجام میشد

  • باقر

    مالیات که بزارن اون موقع فیلترها را هم برمیدارن. همه سایتها را هم آزاد میکنن