کد مطلب: ۱۴۴۲۰۹

پروازهای ایرانی به نجف از سرگرفته شد

پروازهای ایرانی به نجف از سرگرفته شد

سازمان هواپیمایی کشوری رسما اعلام کرد: پروازهای ایرلاین‌های ایرانی به فرودگاه نجف از سرگرفته می‌شود.

پس از آنکه از روز دهم تیر ماه سال جاری ایرلاین‌های ایرانی اعلام کردند به دلیل مشکلات به وجود آمده سفرهای خود به مقصد نجف را متوقف خواهند کرد، مذاکراتی برای از سرگیری پروازها آغاز شد که طبق اعلام سازمان هواپیمایی کشوری به نتیجه رسیده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، مرتضی دهقان -معاون هوانوردی سازمان هواپیمایی‌- با اعلام این خبر گفته نشست‌های مشترکی که میان نمایندگان شرکت‌های ایرانی تحت نظارت سازمان هواپیمایی کشوری و مسوولان عراقی فرودگاه نجف برگزار شد، نتایج مثبتی به همراه داشته و از این رو پروازهای ایرلاین‌های ایرانی به مقصد این فرودگاه از سر گرفته خواهد شد.

سازمان هواپیمایی اعلام کرده این جلسات که به طور فشرده برگزار شده و به منظور راحتی حال زائران عتبات عالیات صورت گرفته است نتایج کاملا مثبتی داشته و از این رو در روزهای آینده حجم پروازهای ایرانی به مقصد فرودگاه نجف به حالت سابق باز خواهد گشت.

چند ماه قبل فرودگاه نجف در تصمیمی جدید نرخ عوارض فرودگاهی و هزینه‌های پرواز به این فرودگاه را به شکل قابل توجهی افزایش داد که این موضوع منجر به تصمیم‌گیری قطعی ایرلاین‌های ایرانی در توقف پروازها به مقصد این فرودگاه شد.

پس از این تصمیم ابتدا جلسه‌ای در ایران با حضور نمایندگان دو طرف برگزار شد و سپس ادامه مذاکرات به حضور نمایندگان ایران در شهر نجف انجامید.

ایرلاین‌های ایرانی در طول ۹ روز گذشته هیچ پرواز مستقیمی به مقصد نجف نداشتند.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.